۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

ایلنا نوشت:وزیرپیشنهادی نیرو با بیان اینکه با هر سه فراکسیون سیاسی مجلس دیدار و به سوال نمایندگان پاسخ داده‌است، گفت: در این دیدار نمایندگان توانمندی و صلاحیت وزیر پیشنهادی را مورد ارزیابی قرار دادند.

 حبیب‌الله بی‌طرف وزیر پیشنهادی نیرو در دولت دوازدهم صبح امروز با حضور در خانه ملت در دیدار با فراکسیون‌های  مجلس اسلامی به تشریح برنامه‌های خود برای مدیریت این وزارت‌خانه پرداخت.

بی‌طرف با بیان اینکه با هر سه فراکسیون سیاسی مجلس دیدار و به سوال نمایندگان پاسخ داده‌است، گفت: در این دیدار نمایندگان توانمندی و صلاحیت وزیر پیشنهادی را مورد ارزیابی قرار دادند.

او افزود: در دو کمیسیون حقوقی و اجتماعی حضور یافتم. گرچه این کمیسیون‌ها، کمیسیون‌های تخصصی وزارت نیرو نیستند ولی ابعاد وزارت نیرو به قدری است که با این دو مسئله درگیر است.

بی‌طرف درباره سوالات نمایندگان از او نیز عنوان کرد: بحث عمده ما در این کمیسیون‌ها مسئله آب بود، که امروز یک موضوع چالشی و حیاتی برای کشور و مردم است.

او در ادامه تشریح کرد: برنامه وزارت نیرو و راهکارهای آن این است که سفره‌های آب زیرزمینی را احیا کند و با استفاده بهینه از این سفره‌ها مشکلات آبی کشور را برطرف کنند.

استان‌دار سابق یزد همچنین گفت: عمده برنامه وزارت نیرو در دولت دوازدهم مدیریت سفره‌های آبی کشور است. ما باید یک مدیریت یکپارچه درباره منابع آبی سطح کشور داشته باشیم. مدیریت‌های پراکنده باعث افزوده شدن این چالش‌ها خواهد شد.

وزیر پیشنهادی وزارت نیرو در دولت دوازدهم با بیان اینکه این مدیریت مورد توجه و عنایت نمایندگان قرار گرفته است، گفت: ظاهراً نمایندگان با توجه به برنامه‌های اعلام شده و بحث‌هایی که مطرح شد نظرات مثبتی در این باره داشتند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 0
    اگر اولويتتان اين باشد خدا عوضش را بدهد به شما و دعايتان مي كنيم