۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
کشف ۴ تن انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در نیمه نخست سالجاری، 4 تن انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح که شامگاه سه شنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف در این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امنیت در جامعه برای تمامی اقشار است که پلیس نیز با همه توان برای تأمین آن برای کل جامعه تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال با تلاش‌های انجام شده، قریب به 4 تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده است.

کامرانی صالح با اعلام اینکه علی‌رغم کشفیات مواد مخدر سنتی، مشکلاتی در حوزه مواد مخدر صنعتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بدون مرز شدن تولید مخدر صنعتی، متاسفانه هر شخصی می‌تواند در منزل خود نیز اقدام به تولید مواد مخدر صنعتی کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف و ضبط بیش از 100 میلیارد تومان کالای قاچاق در 6 ماهه ابتدایی امسال، اظهار داشت: با تأکیدات مقام معظم رهبری سالجاری، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، اما جامعه با معضل بیکاری مواجه شده است که در صورت تلاش، کوشش و فرهنگ سازی اقشار مختلف جامعه مشکلات رفع می‌شود.

وی یادآور شد: از دیگر مشکلات موجود در جامعه امروز معضلات موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که امروز جرائم با تغییر تاکتیک‌ صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام اینکه دشمن در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری‌های جذاب و فریبنده‌ای مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کرده است، تصریح کرد: باید در مقابله با اقدامات فریبنده دشمن آموزش و آگاه‌سازی مردم به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: بیش از 6 هزار سایت‌ مضر بر جامعه در استان شناسایی شده، که در این راستا با متخلفان و متولیان این سایت‌ها برخوردهای لازم انجام شده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =