کمیته های ستاد هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری فعال شد

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته های ستاد هفته پژوهش و فناوری در این استان تشکیل و فعال ش

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، سیامک سلیمانی دشتکی، در کارگروه پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری در این استان، هفت کمیته تشکیل و فعال شده است.
وی تأکید کرد:این کمیته ها شامل علمی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار، اجرایی، ایده های برتر، تبلیغات و اطلاع رسانی،جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان ها و همچنین جشنواره دانش آموزش استان ها می باشد.

به گفته وی، سرپرست استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری و رئیس دانشگاه شهرکرد به عنوان دبیرکل این ستاد معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد به عنوان مسوول کمیته های علمی و جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان ها، پارک علم و فناوری به عنوان مسوول کمیته های نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار، ، بنیاد نخبگان بعنوان مسئول کمیته ایده های برتر و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار، دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری بعنوان مسئول کمیته اجرایی، اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و آموزش و پرورش به عنوان مسوول کمیته جشنواره دانش آموزش استان ها معرفی شده است.

وی با بیان اینکه باید برای موفقیت در برنامه حتما پژوهش علمی انجام شود افزود: تلاش می شود افرادی که دارای پژوهش های کاربردی هستند تجلیل و تقدیر شود.

گفتنی است،چهارم تا دهم آذر سال جاری به عنوان بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =