تسنیم نوشت: رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت شماره گذاری خودرو‌های با مصرف سوخت بیش از ۸.۵ لیتر حذف شد.

سرهنگ روحی با اعلام این خبر گفت: بر اساس بخشنامه جدید هیئت دولت ( 16 مهر)، که مصوبه قبلی را اصلاح کرده است و امروز هم به پلیس راهور ابلاغ شد، شماره گذاری خودروهای با مصرف سوخت بیش از 8.5 لیتر در 100 کیلومتر که از 20 شهریور منوط به اسقاط یک خودرو فرسوده شده بود، به روال گذشته بازگشت و این خودروها شماره گذاری می شود.

وی افزود: پلیس راهور ناجا با استناد به مصوبه 24 مرداد هیئت دولت مبنی بر اسقاط یک خودرو فرسوده به ازای تولید یک خودرو نو با مصرف سوخت بیش از 8.5 لیتر ؛ از شماره‌ گذاری 9 مدل خودرو جلوگیری کرده بود که باتوجه به اصلاح این مصوبه در هیئت دولت و مستثنی کردن 4 شرکت خودروساز داخلی از این قانون ، پلیس راهور ناجا هم شماره گذاری این خودروها را از سر گرفت.

براساس مصوبه 24 مرداد هیئت دولت، پلیس راهور شماره گذاری خودروهایی همچون تیگو 5، آریزو 5، ام وی‌ام (خودروسازی مدیران)، X33، جک S5، لیفان 820 (کرمان موتور)، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S7 (ایران خودرو) و BYD S6 (کارمانیا)را منوط به اسقاط یک خودرو فرسوده به ازای شماره گذاری هر خودرو صفر کرده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 0
    چرا به بنزین های کثیف و غیر استاندارد و جایگاه داران متخلف رسیدگی نمی شه. با اینکه از بنزین سوپر استفاده می کنم، هر ماه باید استوپر و دریچه بنزین رو بشورم ، تا ماشین ریپ نزنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    3 0
    وقتی منافع خودروسازان بر جان مردم ارجحیت پیدا می کنه