«خبرجنوب» نوشت: با گشایش نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در شیراز بخشی از خدمات سازمان هواپیمایی کشوری به انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس واگذار می شود.

نهمين نمايشگاه بزرگ گردشگري پارس امروز در شيراز گشايش مي يابد و همزمان با برگزاري اين نمايشگاه قرار است در قالب يك تفاهم نامه مشترك بخشي از خدمات هواپيمايي كشوري به انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي استان فارس تفویض شود و به گفته محمود فخري يكي از دستاوردهاي مهم و ارزشمند نمايشگاه بزرگ گردشگري پارس انعقاد اين تفاهم است به طوري كه در قالب آن نظارت بر فعاليت دفاتر مسافرتي و گردشگري تفويض خواهد شد.
رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس به خبرنگار ما گفت: امروز اين تفاهم نامه با حضور مسئولين سازمان هواپيمايي كشوري در شيراز و طي مراسمي در حاشيه گشايش نمايشگاه گردشگري پارس منعقد خواهد شد.
وي همچنين از برگزاري نشستهاي تخصصي با حضور روساي صنوف گردشگري كل كشور در شيراز خبر داد و گفت: در اين نشستها مباحثي چون بهبود وضعيت گردشگري در كشور، راهكارهاي توسعه پايدار گردشگري در استانها، ايجاد منافع اقتصادي گردشگري، اتحاد و همراهي و همگامي صنوف گردشگري كشور و شيوه هاي جذب سرمايه ها در حوزه گردشگري مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس در ادامه اين گفت و گو افزود: طبق برنامه ريزي هاي به عمل آمده در زمان برپايي نهمين نمايشگاه بزرگ گردشگري پارس تورهاي گردشگري شيراز فارس از 5 تا 20 درصد به گردشگران تخفيف ميدهند. همچنين در اين هفته بيش از يكصد سفر، بليت هواپيما و قطار به بازديدكنندگان از اين نمايشگاه تخصصي اهدا خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =