امروز، ۱۹ آذر، خبر دیدار رهبر انقلاب با قهرمان کشتی تیم ملی امید بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی، یکی از پربازدیدترین و مهم‌ترین اخبار به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به علیرضا کریمی اختصاص دارد که فرمودند: برای هدف‌ بزرگ از حق‌خود گذشتید.

همچنین گزارشی درباره تدبیر روحانی در بودجه ۹۷؛ حذف‌ ردیف‌های بی‎حساب‌ و کتاب بازدید زیادی داشت. در این سرویس سخنان فرمانده سپاه تهران هم پربازدید بود که گفت: گشت‌ سپاه برای برخورد با اوباش ایجاد می‌شود.

پُر مخاطبان‌ترین خبر سرویس اقتصادی گفت ۲۳ میلیون یارانه‌بگیر حذف می‌شوند. در این سرویس، گزارشی درباره رشد شدید قیمت در بازار خودرو داخلی هم بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشی درباره بنزین در ایستگاه افزایش قیمت پُر بیننده شد.

در سرویس فرهنگی این سوال برای مخاطبان پررنگ بود: تبلیغات ماهواره‌ای فیلم‌های سینمایی ایران از «جم» به کدام شبکه منتقل شد؟ در این سرویس داستان اظهارنظرهای جنجالی سلبریتی‌ها پر بازدید شد. معرفی پرمخاطب‌ترین بازیگر در شبکه‌های اجتماعی هم بازدید زیادی داشت.

پربازدیدترین خبر سرویس جامعه می‌گفت عوارض خروج از کشور، ۳ برابر شد؛ ۲۲۰ هزار تومان! همچنین قیمت خرید غیبت سربازی در بودجه سال ۹۷ اعلام شد و پربازدید بود. در این سرویس جزییاتی از حکم خاوری در خبر پربازدیدی منتشر شد که شامل جریمه ۳ میلیون دلاری و 30 سال زندان است.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، ترامپ، رقیبش در انتخابات ۲۰۲۰ را پیش‌بینی کرد. البته نقل قولی از ترامپ هم پربازدید بود که گفت: سی‌ان‌ان اشتباه شرورانه و هدفمندی مرتکب شد. خبر مهم دیگری گفت داعشی‌ها دوباره وارد ادلب شدند.

در سرویس طنز رهنمود تازه بقایی به احمدی‌نژاد و مشایی بازدید زیادی داشت.

5723

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    2 0
    مرتب به عقب برمیگردیم ، در همه چیز .......
  • بی نام A1 ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 0
    از فردا بگیر ببند شروع میشه خدا خودش به خیر کنه