در ۲۲ آذر، ماجرای لرزه‌ای که کاخ سفید را تکان داد، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی، نقل قولی از یک سیاستمدار که می‌گفت: در مجلس دیدم که بعضی نمایندگان دست به کت احمدی نژاد می‌کشیدند و دستشان را به خودشان می‌مالیدند! بسیار بازدید داشت. پس از آن، وصیت‌نامه سیاسی نماینده اصولگرا خطاب به آیت‌الله جنتی بازدید زیادی داشت. همچنین این سوال اصلی برای مخاطبان مهم بود: نازنین زاغری چقدر برای انگلیس ارزش دارد که حاضرند ۴۳۰ میلیون پوند اموال بلوکه ایران را پس بدهند؟

در سرویس اقتصادی نقل قولی از نوبخت پربازدید بود که گفت: شاید بنزین بیش از ۱۵۰۰ تومان شود. در این سرویس، پاسخ این پرسش هم مهم بود: چرا باید عوارض خروج از کشور برداشته شود؟ همچنین عنوان شد خرید خانه در تهران با ۵۰ میلیون هم ممکن است که بازدید زیادی هم داشت.

در سرویس فرهنگی نقل قول بازیگر «شب‌های برره» هم پربازدید بود که گفت: «دورهمی» باعث شد بیکار شوم. در این سرویس اعلام شد جنیفر لارنس آخرین زن محکوم به اعدام ایسلند می‌شود که پربازدید بود. همچنین در مطلب پربازدیدی هنگامه قاضیانی از نقش عمویش در جنگ‌ ویتنام، کله پرباد در برابر عزت‌الله انتظامی و حرم‌امام‌رضا می‌گوید.

در سرویس اجتماعی انتشار اسامی قربانیان تصادف مرگبار اتوبوس اردوی دانش‌آموزی بازدید زیادی داشت. همچنین گزارش پربازدیدی بود که به این نکته توجه داشت رشد سه‌برابری‌ عوارض خروج؛ چالش پولدارها یا طبقه‌ متوسط است؟ در این سرویس نقل قول عباس عبدی هم پربازدید بود که گفت: محسنی‌اژه‌ای به‌جای حضور درجمع دانشجویان و پاسخ سوت با سوت، با صاحب‌نظران جلسه بگذارد.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، سی‌ان‌ان اعلام کرد: کاخ سفید لرزید. در این سرویس انتشار جزئیات تازه از عامل حملۀ نیویورک هم بازدید زیادی داشت. نقل قولی از سندرز هم پربازدید بود که گفت: از کنگره نخواسته‌ایم تحریم‌های برجامی علیه ایران را بازگرداند.

در سرویس طنز سوت بلبلی و کنایه تصویری به فرهاد رهبر استقبال زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =