ایسنا نوشت: نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر نسبت به خواست های رهبر انقلاب و عملی کردن آن کوتاهی صورت گیرد قطعا خلاف شرع بوده و برای جامعه آثار وضعی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین اراکی طی سخنانی در جلسه نوبت عصر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نکاتی درباره جایگاه نظام اسلامی اظهار کرد: پاسداری از نظام و نهاد ولایت فقیه از وظایف مجلس خبرگان رهبری است و این در حالی است که شاهدیم بسیاری از رهنمودها و منویات رهبری در عمل مرحله اجرا در نمی‌آید و این به نوعی خروج از دایره ولایت و شرع مقدس است.

وی ادامه داد: اگر رفتاری خارج از دایره ولایت صورت پذیرد و نسبت به خواسته‌های رهبر انقلاب کوتاهی شود این امر خروج از چارچوب ولایت است و قطعا خلاف شرع بوده و برای جامعه آثاری وضعی به دنبال خواهد داشت، بنابراین مجلس خبرگان باید برای این مسأله تدبیری بیاندیشد.

وی در ادامه با اشاره به مسأله تهاجم فرهنگی اظهار کرد: تدبیر مناسب برای برخورد با تهاجم فرهنگی نیاندیشیده‌ایم و مهمترین چاره برای این موضوع، هماهنگی بین نهادهای فرهنگی است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان با انتقاد از بخشی ناهماهنگی ها در عرصه فرهنگی اظهار کرد: لازم است وحدت رویه بین دستگاه های فرهنگی جامعه وجود داشته باشد و موازی کاری هایی عرصه فرهنگی رفع شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به مسائل منطقه اظهار کرد: دشمنان با توطئه و تفرقه اندازی بین جامعه اسلامی دنبال ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی هستند از این رو با توجه به توان مجلس خبرگان باید طرح های اساسی در ارتباط با اسلام ناب ارائه شده و مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =