توجه دولت به جبران عقب ماندگی آذربایجان غربی در لایحه بودجه ۹۷

ایسنا نوشت: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی در مقایسه با شاخص عادی تعریف شده در مسیرتوسعه عقب مانده است.

عین الله شریف پور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی که در محل استانداری و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: آذربایجان غربی در مقایسه با شاخص عادی تعریف شده در مسیرتوسعه عقب مانده است که دولت به منظور رفع این تضعیف و عقب ماندگی باید در بودجه ۹۷ تدبیری بیندیشد.

وی تصریح کرد: ماشكرگذار نظام هستیم وبا وجود مشكلات در بخش های مختلف كشور ناسپاسی محسوب می شود كه بگوییم برای توسعه و ابادانی كشور كاری انجام نشده است .

نماینده مردم ماكو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود انرژی، منابع معدنی و نیروی انسانی كارامد به عنوان منابع منحصربه فرد كشور تصریح كرد: باید از این ظرفیت و پتانسبل برای ایجاد اشتغال و بالابردن سطح درامد در استان و مشور تلاش شود .

وی افزود : پروژه آزادراه تبریز- بازرگان یکی از پروژه های حیاتی است و امیدواریم ردیف اجرایی مکمل برای شروع بکار این آزادراه از مرز بازرگان ایجاد شود.

شریف پور با اشاره به اینكه چالدران براساس شاخص های محرومیت جز دومین شهر محروم كشور محسوب می شود تصریح كرد: چالدران خارج از محدوده منطقه ازاد ماكو قرارگرفته كه خواستار اضافه شدن این شهر محروم به منظور بهره مندی مردم از شرایط ویژه منطقه ازاد ماكو هستیم .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =