رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان چهارمحال وبختیاری گفت : اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات در قالب 'طرح رونق تولید' به 482 طرح و واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی در استان را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: یکهزار و 180 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق به این تعداد طرح و واحد تولیدی از سوی بانک های عامل پرداخت می شود که با پرداخت تسهیلات 580 اشتغال جدید در این طرح ها ایجاد می شود.
به گفته وی، 442 طرح از این تعداد در بخش کشاورزی است که 884 میلیارد ریال تسهیلات به این طرح ها پرداخت خواهد شد.
امامی تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی 433 شغل جدید ایجاد و 865 شغل تثبیت می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 10 طرح با 92 شغل جدید و 81 میلیارد ریال در بخش صنعت تسهیلات سرمایه ثابت طرح رونق و 30 واحد با 52 شغل جدید و 211 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش طرح رونق دریافت می کنند.

گفتنی  است ، در این نشست مشکلات تقسیط بدهی، وثیقه بانکی، بدهی مالیات و تامین اجتماعی 5 طرح تولیدی و صنعتی در استان بررسی و راهکار ارائه شد.

طرح ملی 'تداخلات ارضی' در راستای افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مطابق ماده 53 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در سال 95، در خصوص چگونگی دریافت هزینه و قیمت اراضی رفع تداخل شده و مصرف آن برای حفاظت پایش و سند دار کردن اراضی کشاورزی با هدف رفع مشکلات کشاورزان و رفع تداخل اراضی در پلاک های مشمول اجرای قوانین مطرح و در دستور مصوبات جلسات بعدی ستاد تسهیل قرار گرفت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =