۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵

«خبرجنوب» نوشت: مرد جنایتکار به خونخواهی مجازات برادر قاتلش، پیرمرد و پیرزنی را در یکی از روستاهای کوار به گلوله بست.

چندی قبل زن جوانی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کوار به طرز فجیعی به آتش کشیده شد و از همان زمان تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت شروع شد. بررسيها نشان ميداد كه عامل جنايت همسر این زن است که شیشه ای بوده و بر سر اختلاف با مقتول دست به قتل او زده و پس از جنايت متواري شدهاست. با توجه به مطرح شدن این موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات گسترده ای برای دستگیری تنها مظنون این جنایت آغاز شد تا اینکه ماموران پلیس با انجام اقدامات گسترده پلیسی وی را دستگیر کردند.
متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است. بدین ترتیب با محرز بودن ارتکاب جنایت از سوی مرد شیشه اي پرونده وی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. متهم در جلسه دادگاه به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد او را آتش زده است. بدین ترتیب با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص متهم وی به قصاص محکوم شد که این پرونده به دیوانعالی کشور رفت و تایید شد.
مدتی قبل با پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم این مرد به دار مجازات آویخته شد. اما این پایان ماجرا نبود چرا که خانواده مرد جنایتکار برای انتقام جویی به پا خاستند به گونه ای که مدام برای خانواده عروسشان پیغام فرستاده و آنها را تهدید می کردند.
شب خونین
مدتي از اين ماجرا گذشته بود تا اينكه ، جنايتي هولناك اين بار در منزلی در يكي از محله هاي کوار رخ داد.مأموران وقتي به محل حادثه رسيدند با جسد غرق خون يك مرد و زنش روبهرو شدند. در جريان بررسيهاي تخصصي مشخص شد كه مردی در حالی که اسلحه ای تهیه کرده بود به منزل پدر و مادر عروسشان رفته و خون به پا کرده است. در این جنایت متهم پس از ورود به حیاط منزل قربانیان در حالی که آنها در حیاط بودند آنها را به رگبار بست و متواری شد. این پیرمرد و پیرزن به ضرب گلوله به قتل رسیدند.
كارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند كه عامل اصلي جنايت، همان برادر داماد قربانیان بوده كه مدتی قبل قصاص شده است. او به تنهایی اين جنايت را رقم زده و پس از آنگريخته بود. تحقيقات براي دستگيري اين مرد ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =