شهردار لاهیجان در دیدار با فعالان عرصه ساختمان گفت: ۷۵ درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و ساز است و تا زمانی که طرح تفصیلی تعریف نشده ما می توانیم از حقوق شما دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با فعالان عرصه ساختمان لاهیجان در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان با حضور جمعی از سرمایه گذاران عرصه ساخت و ساز لاهیجان برگزار شد.

در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، از حضور گرم فعالان عرصه ساختمان در جلسه قدردانی کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه بر تدوین برنامه مناسب و دقیق جهت خارج شدن از رکود حاکم بر وضعیت ساخت و ساز، ارائه بسته های تشویقی و حمایتی شهرداری بمنظور رشد صنعت ساخت و ساز و درآمدزایی برای شهرداری و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات راهبردی متخصصین حوزه ساخت و ساز بمنظور پیشبرد امور شهرداری و ارائه خدمات مطلوب تر، تأکید نمود.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه نیز طی سخنانی گفت: می خواهیم با همفکری فعالان صنعت ساختمان مشکلات این عزیزان را بررسی و برای حل آن تلاش کنیم.
وی با قدردانی از مدیران قبلی که در این شهر تلاش کردند و آثار خوبی گذاشتند، اضافه کرد: ۷۵ درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و ساز است و امروز برگزاری جلسه با صاحبان این صنف یک نقطه عطف می باشد.

شهردار لاهیجان خطاب به فعالان ساخت و ساز اظهار کرد: تا زمانی که طرح تفصیلی تعریف نشده ما می توانیم از حقوق شما دفاع کنیم و سیاست های ما با حمایت اعضای شورای شهر، حمایت از ساخت و ساز بر مبنای اصول و قانون می باشد.

وی با بیان اینکه از فعالان ساخت و ساز انتظار دارم در کنار مدیریت شهری باشند، گفت: این کمک دو طرفه است و تلاش خواهیم کرد، با شفاف سازی در شهرداری و همچنین حضور میدانی این شهر تغییرات زیادی ایجاد شود.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت، افزود: بطور مطمئن هر شهروندی یک حقوقی دارد و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی شهری لاهیجان درصدد حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

کاظمی با بیان اینکه من اعتقاد به عدالت دارم، گفت: نگاه ما به محلات کم برخوردار است و برای توسعه لاهیجان برای همه محلات شهر برنامه ریزی خواهیم کرد و احداث سرای محلات و اجرای پروژه هشت محل، هشت بهشت از جمله این برنامه ها در محلات قدیمی شهر لاهیجان است.

وی با بیان اینکه از فعالان ساخت و ساز انتظار دارم در کنار مدیریت شهری باشند،گفت: این کمک دو طرفه است و تلاش خواهیم کرد، با شفاف سازی در شهرداری و همچنین حضور میدانی این شهر تغییرات زیادی ایجاد شود.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت، افزود: بطور مطمئن هر شهروندی یک حقوقی دارد و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی شهری لاهیجان درصدد حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

کاظمی اضافه کرد: هر چه که شما از من بیشتر بخواهید، من بیشتر وقت می گذارم و از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان دریغ نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه برنامه های خود برای توسعه لاهیجان را در ۲۰۰ صفحه به اعضای شورای شهر ارائه کرده است، گفت: اطلس سرمایه گذاری شهرداری تهیه شده و بروز رسانی می شود و در تلاش هستیم که بودجه شهرداری را سال آینده به سمت غیرنقدی ببریم.

اعضای شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه آمادگی خود را برای تعامل با فعالان ساخت و ساز و همکاری با سرمایه گذاران اعلام کردند.
فعالان ساخت و ساز لاهیجان هم ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به جهت برپایی جلسه و تبیین دیدگاه های خود برای توسعه شهر و تشریح برنامه های حمایتی از ساخت و ساز در لاهیجان به بیان مشکلات و درخواست های خود برای بهبود و رفع موانع امر ساخت و ساز پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با مدیریت شهری اعلام نمودند.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =