مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون قهوه خانه های غیر مجاز در استان طبق قانون بسته شد و امکان بازگشایی قهوه‌خانه‌ها در اصفهان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی رفیعی  اظهار داشت: پلمب قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در اصفهان بر اساس یک خرد جمعی و با هماهنگی دستگاه‌های مختلف در اصفهان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه پلمب قهوه‌خانه‌های غیرمجاز بر اساس قانون جامع مبارزه با دخانیات از سال ۸۵ و اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی صورت گرفت، افزود: اگر امروز قهوه‌خانه غیر مجاز بسته شده برپایه سلایق شخصی نیست و بر اساس قانون این کار صورت گرفته است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه قرار نیست، قهوه‌خانه غیرمجاز بازگشایی شود، تصریح کرد: پلمب قهوه‌خانه‌ها طی برگزاری جلسات متعدد کارگروه های سلامت، شورای مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و در پی یک هماهنگی کامل با تمام اعضای این کارگروه صورت گرفت.

وی گفت: جمع آوری قلیان ها در یک اقدام جمعی و با فرهنگ سازی در بین چایخانه داران و حتی اخطار به فروشندگان قلیان صورت گرفت که خوشبختانه توانستیم با همت جمعی اقدام اساسی در راستای این کار صورت دهیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =