تسنیم نوشت:

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخارم این است که خود را یک پرسپولیسی می‌دانم و تا ابد نیز پرسپولیسی می‌مانم.
علی دایی در حاشیه افتتاح فروشگاه جدیدش در نیاوران در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همیشه برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم بتواند در آینده به جایگاهی که حقش است، برسد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که هنگام صحبت درباره این تیم «آه»ی به نشانه حسرت کشید در این باره، گفت: من نه آه می‌کشم و نه کسی را نفرین می‌کنم.
پس از حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم فوتبال المپیک گفته می‌شود علی دایی یکی از گزینه‌های هدایت این تیم است، وی در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: این موضوع را از زبان شما می‌شنوم اما در صورتی هم که چنین پیشنهادی به من داده شود با تمام احترامی که برای آقای کاشانی قائلم، نمی‌توانم این مسئولیت را قبول کنم.
دایی همچنین در خصوص اینکه زمان حضورش در پرسپولیس ماجرای سرباز بودن مهرداد پولادی را می‌دانسته یا نه، گفت: این موضوع را در رسانه‌ها دیدم و متوجه آن شدم. زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم از این موضوع اطلاعی نداشتم.
وی همچنین به تعدادی از هواداران پرسپولیس که در این مدت حامی او بوده‌اند اشاره کرد و با تشکر از آنها یادآور شد: برای پرسپولیس و همه هواداران این تیم آرزوی سربلندی دارم. افتخارم این است که خود را یک پرسپولیسی می‌دانم و تا ابد نیز پرسپولیسی می‌مانم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =