۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸

آنچه وزیر ورزش دیروز درباره مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی گفت، بیانیه رسمی یا مانیفست وزارت ورزش نبود، تنها تلاشی بود برای آرام کردن فضایی که با اظهار نظرهای شتاب‌زده، دوقطبی شده بود.

مسعود سلطانی‌فر در واپسین روزهای باقی‌مانده تا موعد رأی اعتماد گرفتن از مجلس، در قامت یک وزیر کلان‌نگر ظاهر شد و با چند جمله ساده تنش‌های چند وقت اخیر درباره پرونده دو بازیکنی که مجبور به بازی مقابل رژیم صهیونیستی شدند را به حداقل رساند. این جمله وزیر که «آنها محروم نشده‌اند» بهانه را از دست خارجی‌ها گرفت که می‌خواهند با شائبه دخالت سیاست در فوتبال، چماق تعلیق را بر سر فوتبال ما بکوبند و این جمله که «بازی با نمایندگان رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی محکوم است» آب سردی بود بر آتش آنها که می‌گویند بی‌برو برگرد باید با مسعود و احسان برخورد شود.

این که فدراسیون فوتبال درباره شجاعی و حاج‌صفی چه حکمی صادر می‌کند، یک بحث است و این که در شرایط فعلی، تنها نیاز به چنین آرامشی داشتیم، یک ضرورت... حالا بعد از یک هفته پر از التهاب و تنش، این آرامش به فوتبال برگشته است. حالا اجازه بدهیم فدراسیون فوتبال در همین فضای آرام به موشکافی ماجرا بپردازد و بعد از شنیدن توضیحات شجاعی و حاج‌صفی و صدالبته با درنظر گرفتن عرف جامعه، بهترین تصمیم را بگیرد. فراموش نکنیم ساکن یک کشور بسته نیستیم و چشم تمام دنیا به ماست. چشم‌ها ما را رصد می‌کنند و متأسفانه تمام نگاه‌ها هم به کشور ما مثبت نیست. به آنها که می‌خواهند نکات منفی را از دل ورزش ایران بیرون بکشند و ابزار نشاط عمومی را از ما بگیرند، بهانه ندهیم. همیشه بهترین تصمیم‌ها در آرامش گرفته شده است.

* این یادداشت در ستون حرف آخر دوشنبه ۲۳ مرداد روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =