اصول عملی تشریفات در مجلس شورای اسلامی منتشر شد

کتاب‌های «اصول عملی تشریفات در مجلس شورای اسلامی» و «۹۹۹ کلیدواژه کاربردی علوم انسانی» تألیف غلامرضا رسولی زاده منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین کتاب‌های «اصول عملی تشریفات در مجلس شورای اسلامی» از سوی غلامرضا رسولی زاده در 11 فصل و 4 ضمیمه گردآوری و تألیف شده است که در آن به موضوعاتی از جمله آداب لباس پوشیدن، برنامه‌ریزی مأموریت‌های دیپلماتیک، آداب دعوت از مهمان، آداب رفتار دیپلماتیک، پذیرایی در ملاقات‌ها و الزامات تشریفات پرداخته می‌شود.

در فصل دهم این کتاب که ذیل عنوان "ارتباطات" ذکر شده، به موضوع ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن اشاره می‌شود. در بخشی از آن نیز آمده است:

«زبان بدن به سبب اینکه غیرارادی و ذاتی است، آگاهی از آن می‌تواند به ما اعتماد به نفس بدهد و ما را در تحقق اهدافمان در مذاکرات کمک کند.

هنگام ایستادن، هرگونه خم شدن بیانگر نداشتن اعتماد به نفس است.

مردها وقتی پاها و بازوان خود را در حالت نشسته باز می کنند، در فرد مقابل احساس قدرتمندی را القا می کند.

حرکت دادن پی در پی دست ها عصبی بودن فرد را به ذهن متبادر میکند.»

غلامرضا رسولی زاده همچنین کتاب «999 کلیدواژه کاربردی علوم انسانی» را در شش فصل تالیف کرده است. این کتاب به موضوعاتی همچون اصطلاحات حقوقی و تقنینی، اصطلاحات اصولی، اصطلاحات سیاسی و بین المللی، اصطلاحات اجتماعی و روانشناسی، اصطلاحات مدیریت و بازرگانی و اصطلاحات اقتصادی و مالی پرداخته است. این کتاب‌ها از سوی انتشارات فراهانی به چاپ رسیده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =