تسنیم نوشت: سردار سدهی گفت: نیروی دریایی ارتش توانایی این را دارد که در صورت تامین بودجه ناوهایی از نوع هواپیمابر و ناوهایی با طول ۲۰۰ متر بسازد.

سردار سدهی رییس دفتر ارتباطات فرماندهی کل قوا در مراسم رونمایی از 5 عنوان کتاب نیروی دریایی ارتش گفت:در صورتی که بودجه مورد نیاز نیروی دریایی تامین شود این توان وجود دارد که حتی ناوهای هواپیمابر و ناوهایی با طول 200 متر نیز در نیروی دریایی ارتش ساخته شود.

وی افزود: دریادار سیاری فرمانده پیشین نیروی دریایی ارتش در ساخت ناوشکن جماران زحمات فراوانی کشید. ایشان در مسیر رسیدگی به ساخت این ناوشکن حتی دو بار با سانحه تصادف شدید روبرو شده و خودروی ایشان واژگون شد اما دست از تلاش برای ساخت این ناوشکن برنداشتند.

رییس دفتر ارتباطات فرماندهی کل قوا گفت: پیش از انقلاب تمام امور نظامی ما در اختیار مستشاران آمریکایی بود و حتی آنها در همین هوانیروز ارتش اجازه تعویض روغن موتور هلی‌کوپتر را به ما نمی‌دادند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    35 1
    آخه هواپیما نداریم که بذاریم رو ناو هواپیمابر
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    14 0
    بعد کدوم هواپیما رو روش میذارین؟؟ این هواپیماهای فرسوده که هنوز بلند نشده سقوط میکنن؟؟ هرچند تازه همینا رو هم نمیشه رو ناو گذاشت چون باید هواپیمایی که رو ناو هست باید مدل مخصوص ناوهواپیما بر باشه نه اف 14 های ما مدل مخصوص ناوهواپیمابر هست و نه اف 4 هامون بقیه هم همینطور همه فقط مدل مخصوص باند زمینی هستن