وزیر ارشاد: هم‌دلی و هم‌یاری منابع انسانی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها نقش به‌سزایی دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «همدلی و همیاری منابع انسانی در هر سازمان و نهادی در پیشبرد و ارتقای آن نقش بسزایی ایفا می‌کند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه چهارم شهریور در آیین بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در سالن سینمایی وزارتخانه با بیان اینکه همدلی و همیاری منابع انسانی در هر سازمان و نهادی در پیشبرد و ارتقایش نقش دارد افزود: برای دومین بار است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر از میان مجموعه انتخاب می شود و امروز در فضایی قرار می گیرد که آن همکاری ادامه دارد ولی با مسئولیت های بیشتر و سنگین تر.

او در عین حال تصریح کرد: این مسئولیت جز با همدلی و همیاری کارکنان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقصد نخواهد رسید، بنابراین در این راه به همراهی و همکاری تمامی معاونان، مدیران و کارکنان نیاز داریم.

صالحی با اشاره به برخی سخنان خود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آنجا اعلام کردم که توفیقاتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون داشته به دلیل منابع انسانی آن بوده است که نقش شبکه وزارتخانه در تحرک افزایی فرهنگی کشور را دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در نظام های انگیزشی، کارآیی، ارتباطی، حمایتی و معیشتی سازمان ها و نهادها و منابع انسانی نقش مهمی در رسیدن به اهداف آن دارد.

او تصریح کرد: بنابراین باید انگیزش ها تقویت شود، کارآیی ها ارتقا یابد، نظام ارتباطی به شکل شبکه فعال و متصل درآید و نظام معیشتی نیز پیش رود.

صالحی در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی صالحی امیری وزیر پیشین وزارتخانه، گفت: جایگاه و منزلت دکتر صالحی امیری در جهات مختلف قابل توجه است.

او افزود: ایشان فردی نظریه پرداز در حوزه های برنامه ریزی، اقتصاد فرهنگ و موضوعات فرهنگی است و او را به عنوان یکی از اساتید خوب می شناسیم.

صالحی در ادامه در مورد ویژگی های شخصیتی و علمی صالحی امیری گفت: سهم دانشی ایشان جایگاه قابل توجهی بوده و هست و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان به دانش و علم ایشان نیازمند است و از آن بهره خواهد برد.

او ادامه داد: دکتر صالحی امیری دارای مدیرت بحران در زمینه های مختلف است که از آن جمله می توان به حل و فصل موضوع حج اشاره کرد. اگر تلاش های ایشان نبود مشکلات حج رفع نمی شد و می توانست به عنوان یک بحران در کشور باقی بماند.

در پایان از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

برگزیدگان شامل مدیران کل فرهنگ و ارشاد استان های اصفهان، سمنان، سیستان و بلوچستان و همچنین حسین انتظامی معاون مطبوعاتی، امین عارف نیا مدیرکل حوزه وزارتی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، لادن حیدری مدیرکل دفتر حقوقی، حسین سیفی مدیرکل پشتیبانی و خدمات فنی، محمد سلگی مدیرکل اداره کتاب و کتابخوانی، خسروی مدیرکل و مشاور معاونت قرآنی و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت ، لوح تقدیر و سپاس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =