تسنیم نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همواره اعلام کرده‌ایم که در راستای حل مشکلات جامعه، آماده هرگونه همکاری با دولت هستیم.

سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه ماه محرم و هفته دفاع مقدس، یکی از درس‌های قیام امام حسین(ع) را حمایت از مظلومان در سراسر جهان دانست و از اینکه مظلومان یمنی، فلسطینی، بحرینی و مسلمان مظلوم میانمار تحت ستم حکام ظالم قرار دارند ابراز تاسف کرد و افزود : قیام امام حسین(ع) در ماه محرم سال 61 هجری قمری به ما می‌گوید که در مقابل این همه ظلم حاکم بر جهان نباید سکوت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مظلومانه و در عین حال با صلابت ملت ایران به مثابه گنجینه‌ای از ارزش‌ها، تجربیات و دستاوردهاست، اظهار داشت: هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری و پژوهشگران و مدیران در حوزه‌های کاری خود، از هدر رفتن این گنجینه گران بها جلوگیری کنند و الگوهای مختلف رفتاری، فکری و هنری را از دل آن استخراج کنند.

وی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را در هفته آتی مناسبت مهم دیگری دانست و گفت علاوه بر13 میلیون دانش آموز، قریب به 26میلیون والدین آنها و همچنین یک میلیون از فرهنگیان محترم و همچنین قریب به 5 میلیون نفر از دانشجویان عزیز و اساتید محترم دانشگاه‌ها با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها وارد فصل جدیدی از کار و تلاش و علم آموزی و علم اندوزی می‌شوند و در حقیقت بهار علم و دانش در ایران وزیدن می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حجم وسیع نوشت افزار و لوازم التحریری که مورد استفاده این قشر عظیم قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش افراد مطلع در این حوزه، گردش مالی صنعت لوازم التحریر 40هزار میلیارد ریال است در حالی که سهم صنعت داخلی از این بازار بزرگ بسیار اندک است.

سردار غیب‌پرور گفت: ما همواره اعلام کردیم که در راستای حل مشکلات جامعه و فرهنگ‌سازی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات داخلی آماده هرگونه همکاری با دولت محترم می‌باشیم.

رئیس سازمان بسیج در پایان از آحاد مردم ایران و بسیجیان کشور خواست با برپایی نهضت خرید کالاهای ایرانی، هر یک به سهم خویش از اشتغال یک جوان ایرانی حمایت کنند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =