۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
پیشرفت ۵۰  درصدی شبکه فاضلاب شهر زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تاکنون شبکه فاضلاب شهر زنجان حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و ۳۰ درصد در حال بهره برداری است.

علیرضا جزء قاسمی در این باره به خبرآنلاین افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری و شورای اسلامی شهر زنجان تعاملات خود را افزایش داده و در خدمت رسانی به مردم شریف زنجان بیش از پیش تلاش کنند.

وی در خصوص جمع آوری و اجرای شبکه فاضلاب در شهر زنجان گفت: تا کنون شبکه فاضلاب شهر زنجان حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و ۳۰ درصد در حال بهره برداری می باشد که امیدواریم در سال آتی با افزایش توان بهره برداری و اجرای شبکه بخش باقیمانده از شبکه فاضلاب شهر زنجان نیز اجرایی شود.

جزء قاسمی تاکید کرد: علاوه بر سد تهم برای تامین آب مورد نیاز شهروندان زنجانی ۶۰ حلقه چاه آماده بهره برداری وجود دارد ودر حال حاضر وضعیت استحصال آب در شهر زنجان در شرایط مطلوبی قرار دارد ولی با توجه به کاهش بارش ها و کمبود منابع آبی در دراز مدت با مشکل مواجه خواهیم شد که باید برنامه ریزی های لازم برای مدیرت تقاضا در این زمینه انجام پذیرد.

وی افزود: در بافت فرسوده شهر زنجان یعنی محدوده اطراف بازار زنجان علی رقم مشکلات موجود شبکه آب در دست اصلاح و بازسازی است که سال گذشته در این منطقه ۵. ۳ کیلومتر و امسال نیز تا کنون ۱.۵ کیلومتر اصلاح و باز سازی شبکه آب اجرا شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =