کسب 25مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران بابلسر

ورزش، نقش بسیار مهمی در تندرستی و ارتقای سطح سلامت افراد جامعه دارد و محیط های ورزشی یکی از بهترین اماکنی است که جوانان می توانند در آن به سالم سازی جسم و روح خود بپردازند.


اسماعیل پهلوان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در بابلسر اظهار کرد: وی با بیان‌ اینکه امروزه شرایط شهرنشینی و توسعه حمل‌ونقل شهری سرعت ابتلا به بیماری‌ها را افزایش داده است، گفت: باید با فرهنگ‌سازی مناسب مردم را به سوی ورزش‌کردن که نقش مهمی در سلامت جامعه دارد، سوق دهیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر شهرستانی مساعد جهت پرورش ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی است،اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ورزشکاران بابلسری توانستند 25مدال آسیایی و جهانی را کسب کنند.
بابلسر میزبان اردوی مشترک والیبال نشسته
پهلوان از اردوی مشترک تیم والیبال نشسته آقایان بهزیستی مازندران و آترائو آستانه قزاقستان بمدت ۱۵ روز در بابلسر خبر داد و افزود: این اردو از ۲۹ آبان بمدت ۱۵ روز در محل اردوگاه شهید عظیمی سازمان بهزیستی کشور در بابلسر برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر همچنین از برگزاری بیش از 40 برنامه فرهنگی و ورزشی در بابلسر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =