مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست مشترک با انبوه سازان، مشاوران و شهرداری های استان عنوان کرد : طرح جامع مسکن سندی است ملی که چشم انداز بخش مسکن را در سالهای آینده ترسیم می کند.

به گزارش خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، مهندس علی ثباتی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان در این نشست که در خصوص طرحهای در دست تهیه تفصیلی شهر ساری و طرح جامع شهرهای بابل ، آمل ، قائم شهر و بهشهر با هدف بهره گیری از نقطه نظرات انجمن صنفی انبوه سازان استان در فرآیند طرح برگزار گردید، یادآور شد : در چشم انداز بخش مسکن هدف ها به معنای تغییرات مطلوب ، قابل دستیابی و قابل سنجش در مسکن خانوارها در دوره های پنج ساله آینده ترسیم می شود و راهبردها و راهکارهای دستیابی به این اهداف تدوین می گردد .
مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان ، ضمن اشاره به اهمیت نقش انبوه سازان در روند توسعه آتی شهرهای استان تصریح نمودند : بهره مندی از نقطه نظرات اعضای این انجمن در روند تهیه طرح های توسعه شهری می تواند در فرآیند اجرائی نمودن طرح های توسعه و استفاده از ظرفیت های این انجمن در ایجاد فضاهای شهری سرزنده و پویا ، نتایج مثبتی درپی داشته باشد .
در ادامه این نشست نمایندگان انجمن مذکور در پنج شهر به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و پس از آن مشاوران تهیه کننده طرح های توسعه شهری مذکور و در نهایت معاونان شهرسازی شهرداری های ساری ، قائم شهر ، بابل و بهشهر و نماینده شهرداری آمل نظرات خود را حول موضوع بیان نمودند.
گفتنی است، در پایان جلسه مقرر گردید جلسات اختصاصی طرح های مذکور به طور مجزا با حضور نمایندگان انجمن انبوه سازان تداوم یابد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =