بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت متعلق به شهرهای بروجرد و خرم‌آباد است

رییس پلیس راهور استان لرستان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کار گروه ایمنی شهری که به ریاست مهندس اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل شد، گفت: در شش ماه نخست سالجاری ،تعداد 55 نفر از هم استانی های عزیز بر اثر تصادفات درون شهری فوت شده اند که 10 نفر نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، منوچهر مرادی افزود: بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت متعلق به شهرهای بروجرد وخرم آباد است و بیش از 90 درصد فوت شدگان افراد کهنسال بوده اند.

سرهنگ مرادی افزود: به منظور برخورد جدی با موتور سیکلت سواران ،در شش ماهه امسال بالغ بر 8 هزار دستگاه موتور سیکلت را در سطح استان توقیف کرده ایم واین در حالی است که بیش از 14 هزار دستگاه موتور سیکلت دیگر در سال گذشته توقیف و در پارکینک نیروی انتظامی وجود دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه پلرکینگ های در نظر کرفته شده برای موتور سیکلت های توقیفی پر شده اند از تلاش برای امحا این تعداد موتور سیکلا توقیف شده خبر داد و افزود ؛ در صورت تایید ستاد فرمان حضرت امام ،در آینده ای نزدیک کلیه موتور سیکلت های توقیفی را امحا و از گردونه تردد خارج خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =