۱۵ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی اجرایی شد

مهر نوشت ، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در فاز اول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ٢١ طرح تعریف شده است، گفت: تا کنون ١٥ طرح به طور کامل اجرا شده و ٦ طرح در دست اجرا است.

به گزارش خبرآنلاین ،محمد زهرایی ظهر یکشنبه در جمع اعضای هسته جهادی و شورای اندیشه ورز دهستان قهستان اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی از یک ماه گذشته که عملیات اجرایی را با حضور نماینده ولی فقیه در استان آغاز کرده پیشرفت های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه طرح های این قرار گاه در ۶ دهستان خراسان جنوبی اجرایی می شود، ادامه داد: قرارگاه در حوزه های فرهنگی، توانمندسازی و اشتغال، زیرساخت و تعلیم و تربیت و بهداشت و سلامت فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست طرح های این قرارگاه ۲۱ طرح تریف شده بود، ادامه داد: تا کنون ۱۵ طرح قرارگاه به طور کامل اجرا و شش طرح دیگر در دست اجرا است.

وی بیان کرد: عمده پروژه های فاز اول به دلیل اهمیت موضوع خشکسالی و کمبود آب به احیاء و مرمت قنوات و ساخت استخر ذخیره آب اختصاص داده شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید بگذاریم جامعه به سمت فرهنگ مصرف گرایی صرف حرکت کند.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی نیز در زیمنه آبادانی و پیشرفت سه دهستان خراسان جنوبی ورود کرده است، گفت: در مجموع ۹ دهستان در استان در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه درد امروز کشور نگاه جهادی است، بیان کرد: در بسیاری از روستاها بیرق محرومیت زدایی بلند شده اما کارها جای دیگری اجرایی می شود.

زهرایی با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت عمران ۸۱ پروژه تعریف شده است، تصریح کرد:این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =