کریم انصاری‌فرد توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری فرد فقط یک نیمه زمان نیاز داشت تا نشان بدهد از ابتدای فصل چه اجحافی در حق او شد که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب المپیاکوس نداشت. بلافاصله بعد از تعویض مربی المپیاکوس کریم به ترکیب برگشته و در همین اولین بازی موفق شد بازگشتی درخشان داشته باشد. المپیاکوس در خانه پانیونیوس بازی می‌کرد و در نیمه اول کریم دو بار دروازه تیم سابق خود را باز کرد. انصاری فرد دقیقه 37 در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان بود موفق شد گل اول خودش را وارد دروازه کوتنیک کند تا المپیاکوس از حریف خود پیش بیفتد. این گل اما پایان کار مهاجم ایرانی المپیاکوس نبود و کریم در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد گل دوم خودش را وارد دروازه پانیونیوس کند تا اختلاف دو تیم افزایش پیدا کند.

در نیمه دوم و بعد از تعویض کریم، پانیونیوس با گلزنی مسعود شجاعی و پاس گل احسان به بازی برگشت و موفق شد شکست 3-1 را به تساوی تبدیل کند. اما در ادامه باز هم المپیاکوس دروازه میزبان را باز کرد تا در نهایت دربی ایرانی‌های یونان با نتیجه 4-3 به سود المپیاکوس به پایان برسد.

انصاری فرد همین هفته قبل در ترکیب تیم ملی ایران برابر توگو دبل کرده بود و حالا با این دبل دوباره نشان داد که در شرایط آمادگی بالایی قرار دارد. با این درخشش کریم، هواداران المپیاکوس از نبود کریم در لیست اروپایی آنها و عدم حضورش مقابل بارسلونا حسرت می خورند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =