انهدام باند وکلای قلابی و سارقان به عنف در کرج

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی البرزگفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان ، اعضای باند سارقان به عنف و وکیل قلابی درشهرستان کرج دستگیرشدند.

سردارعباسعلی محمدیان افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری 43 کیانمهر، مبنی بر سرقت اموال وی شامل یک دستگاه خودرو پژو پارس ، 210 میلیون ریال وجه نقد ، یک دستگاه POS بانکی و مبلغ 40 میلیون ریال چک بانکی از سوی سرنشینان یکدستگاه خودرو پژو 206 ، موضوع جهت پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضرع بلافاصله تیمی از کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی تصاویر آلبوم مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان شدند .
محمدیان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت وجوه نقد و چک های مالباخته با همدستی دو نفر مرد و یک نفر زن اعتراف کرده و در خصوص خودرو سرقتی نیز اقرار کرد که خودرو را در یکی از پارکینگ های شهر تهران رها کرده است.
وی گفت : در بازرسی از منزل متهم مقادیری مدارک و اسناد و قراردادهای جعلی وکالت مربوط به افراد مختلف کشف شده و در بررسی تخصصی اسناد مشخص شد که اعضای باند با تهیه و جعل مهر وکالت از شهروندان کلاهبرداری می کردند.
وی با بیان این که تاکنون تعداد 15 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند گفت : متهم اغلب افراد کهنسال و کم سواد را که فاقد اطلاعات کافی قضایی هستند را در دادسراهای شهرستان های استان تهران و البرز شناسایی کرده و با ارائه کارت ویزیت جعلی به عنوان وکیل و فردی با نفوذ در دادگاه ها و دیوان عالی کشور از طعمه های خود کلاهبرداری می کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت : با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز سایر اعضای باند نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =