توجه به امر آموزش رکن اصلی یک پلیس کارآمد است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه توجه به امر آموزش رکن اصلی یک پلیس کارآمد و علمی است ، گفت: رشد و پیشرفت هر سازمانی با میزان آموزش های کاربردی و مفید که به کارکنان آن ارائه می شود، ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"عباسعلی محمدیان" در مراسم افتتاحیه ادوار تخصصی و تکمیلی کوتاه مدت انتظامی ،راهور و دوره چهارم کارشناسی تصادفات یادواره شهید خدابخش رئیسیان گفت: فرماندهان و مدیران باید به آموزش کارکنان در زمینه های مختلف توجه کنند چرا که آموزش رکن اصلی پیشرفت سازمان هاست.
وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت هر سازمانی با میزان آموزش های کاربردی و مفید که به کارکنان آن ارائه می شود ارتباط مستقیم دارد.
این مقام انتظامی افزود: مأموریت های نیروی انتظامی، پرتعداد، پرحجم ، سخت و پیچیده است و هرچه آموزش ها با کیفیت بیشتری طراحی و اجرا شوند در هزینه ها صرفه جویی و نتایج بهتری کسب خواهد شد.
وی با بیان اینکه بایستی بر موضوعات آموزشی دقت بیشتری شود ، گفت: اهتمام اصلی بر کاربردی شدن موضوعات آموزشی باید صورت پذیرد تا کارکنان بتوانند هنگام انجام مأموریت ها بهترین عکس العمل و تدبیر را از خود نشان دهند.
سردار محمدیان تصریح کرد: در ناجا نیز سر لوحه قرار دادن مقوله آموزش، لازمه تربیت نیروهای متخصص و آماده است که بتوانند ماموريت هاي محوله را با چابکی و دقت انجام دهند و باعث ارتقای هرچه بیشتر وجهه پلیس در بین آحاد مردم شوند.
وی یادآور شد: امروز پلیس با نگرش جامعه محورانه با بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی روبه رو می شود و برای مبارزه با آنها با اولویت پیشگیری، ورود و بر روی آموزش و فرهنگ سازی در جامعه سرمایه گذاری می کند.
سردار محمدیان با اشاره به اهمیت مسائل شرعی و دینی در قانون گرایی افراد گفت: در هنگام آموزش به افراد ، مسائل اعتقادی هم مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا این نکته در دقت افراد به قانون مداری تاثیرگذار خواهد بود.
وی به ارتقاء سطح کلاس های آموزشی و اهمیت تعالی رفتار کارکنان اشاره کرد و گفت: کلاس ها از حالت یکنواخت باید خارج شده و جنبه کارگاهی به خود بگیرد و شرکت کنندگان کاملا پویا و فعال در کلاس ها حضور یابند و همچنین آموزش نحوه ارتباط صحیح با مردم و حتی همکاران نیز باید مد نظر قرار داده شود و کارکنان نیز باید با مطالعه ، سطح اطلاعات و معلومات خود را بالا ببرند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =