ایسنا نوشت:

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین به نامه اوباما به مقام معظم رهبری و پاسخ معظم له به ایشان اشاره کرد و گفت: خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق ملت ایران کاملاً مشخص است و تاکنون نیز زیاده خواهی‌های بی‌منطق طرف‌های غربی، آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات هسته‌ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

محمدرضا باهنر در نشست اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین در ابتدا توضیحاتی در خصوص اوضاع تشکیلاتی جام در دوره جدید ارائه و مسئولان تشکیلاتی این تشکل را معرفی کرد و با اشاره به موضوع عدم رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای وزارت علوم گفت: بالاترین معدل رأی مثبتی را که مجلسی به دولت‌ها داده است مربوط به دولت آقای روحانی بوده است و یکی از وزرای ایشان نیز رکورددار رأی اعتماد به وزرا بعد از انقلاب است ، لذا این نشان می‌دهد که مجلس تعامل بسیار خوبی با دولت یازدهم داشته است. اما در خصوص وزارات علوم تاکنون مجلس نتوانسته با دولت آقای روحانی به تفاهم برسد و وزرای پیشنهادی در حدی نبوده‌اند که انتظارات را برآورده سازند اما اکنون با معرفی دکتر فرهای تحلیل من این است که دور خسته‌کننده معرفی وزرای علوم و عدم رأی اعتماد پایان پذیرد و امیدوارم که از این مقطع عبور کنیم و از تفاهمات دولت و مجلس در جهت پیشبرد موضوعات اساسی کشور نظیر اقتصاد مقاومتی و ... بپردازیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین به نامه اوباما به مقام معظم رهبری و پاسخ معظم له به ایشان اشاره کرد و در خصوص مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه موسوم به ۱+۵ نیز گفت: خط قرمزهای جمهوری اسلای ایران در حوزه حقوق ملت ایران کاملاً مشخص است و تا کنون نیز زیاده‌خواهی‌های بی منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    100 2
    دور خسته کننده نمایندگی شما کی پایان میپذیرد؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    72 3
    اگه میشه باز رد کنن تا اقای نجفی همچنان بمانند
  • حسین بیگس A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    1 2
    اگر ازاهالی فتنه باشد صد بار هم معرفی کند مجلس نباید خیانت کند