جهانگیری: چراغی که شهدا روشن کردند مانع از گم کردن راه می‌شود

معاون اول رییس جمهوری که برای افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی به استان البرز سفر کرده است، روز شنبه به همراه استاندار البرز با حضور در منزل شهیدان کرم یار در روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ، گفت که شهیدان چراغی را روشن کرده اند که مانع گم شدن راه می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر اسحاق جهانگیری در این دیدار که در فضایی گرم و صمیمانه برگزار شد با پدر و مادر شهیدان محمد، موسی و رضا کرم یار دیدار و از خداوند متعال برای این شهیدان عالی مقام علو درجات مسئلت کرد.
معاون اول رییس جمهور در این دیدار خانواده شهدا را چشم و چراغ کشور دانست و افزود: پیشرفت، سرپا بودن و توسعه کشور مدیون خون شهدا است و چراغی که شهدا روشن کردند مانع از گم کردن راه می شود.
وی با تاکید بر اینکه ما باید خدمتگزار خانواده شهدا باشیم، خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیقی است که از سوی خداوند نصیب می گردد تا بتوانیم از نورانیت خانواده شهد ا بهره مند گردیم.
دکتر جهانگیری افزود: مردم ایران با ایستادگی و استقامت قادر خواهند بود همه مشکلات نظیر مسائل جنگ را از پیش روی کشور برداشته و مسیر توسعه را بپیمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =