۰ نفر
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰

شهردار اردبیل از ساماندهی دستفروشان در آستانه نزدیکی به پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه پیشگیری از تخلفات شهری که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به منظور پیشبرد اهداف شهری و سرعت بخشی به حل مشکلات و معضلات شهری، شهرداری اردبیل نیازمند تعامل نهادهای اجرایی استان است.

وی با بیان این که جلسه پیشگیری از تخلفات شهری با هدف شناسایی تخلفات و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود افزود: اهتمام ویژه این کمیته برای حل معضلات شهری مثبت بوده و در ماه‌های اخیر اقدامات شاخصی در بهبود مدیریت شهری انجام داده است .

شهردار اردبیل تصریح کرد: وضعیت دست‌فروشان در سطح شهر به حالت بحران در آمده و با نزدیکی به ایام پایان سال این آشفتگی دو چندان خواهد شد که به این منظور ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گرفته است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: وجود دستفروشان در میدان‌های ورودی اردبیل چهره شهر را نابسمان و دور از شأن شهروندان کرده که ضروری است در راستای کاهش بی‌انضباطی شهری، دست‌فروشان ساماندهی شوند.

وی اضافه کرد: در راستای پیگیری اعتراض بازاریان، می‌توان دست‌فروشان را در 24 ساعت جمع‌آوری کرد، اما این راهکار اصولی نیست و باید تبعات و عواقب آن مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار اردبیل گفت: اهتمام و تلاش اعضای کمیته پیشگیری از تخلفات شهری قابل تقدیر است چرا که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نابسمانی‌ها و بی‌انضباطی‌ها در سطح شهر به حداقل خواهد رسید.

وی از تدوین طرح تفضیلی و جامع شهری در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی خبر داد و گفت: در این زمینه نیازمند طرح های پاسخگو و مطالعه شده هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =