سیلی محکمی که مدیران ارشد آی‌تی آمریکا به گوش ترامپ زدند/ شمشیر مدیر اپل علیه نژادپرستان

وال استریت به نقل از منابع آگاه نوشت، مدیران ارشد فوروم اقتصادی ترامپ قبل از توئیت رئیس جمهوری شورا را منحل کرده بودند.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ و محکوم نکردن صریح حوادث شارلوتزویل، مدیران ارشد اقتصادی که در شورای اقتصادی ترامپ گردهم آمده بودند تصمیم به انحلال آن پیش از توئیت ترامپ گرفتند.

منابع آگاه به وال استریت گفتند اغلب مدیران شورا (که مدیران ارشد آی تی بخش اعظم آنها را تشکیل می دادند) بعد از شنیدن اظهارات ترامپ درباره نژادپرستان شارلوتزویل تصمیم به خروج از شورا گرفتند اما ظاهرا ترامپ با اطلاع از این موضوع روز چهارشنبه و قبل از انتشار اطلاعیه رسمی، پستی در توئیتر گذاشته و شورا را منحل اعلام کرد.

در شورای Manufacturing Council & Strategy & Policy Forum اغلب مدیران آی تی از جمله تیم کوک مدیر اپل، مدیر آمازون، مدیر آی بی ام و ... حضور داشتند و قرار براین بود که آنها کارخانجاتِ کوچ داده شده به چین را به آمریکا بازگردانند.

شاید برایان کرانیچ مدیر اینتل اولین نفری بود که نتوانست طاقت بیاورد و زودتر از بقیه و به صورت انفرادی خود را از شورای ترامپ بیرون کشید و بدین ترتیب شعله خروج را روشن کرد.{لینک}

در همین حال تیم کوک مدیر اپل که دل خونی از ترامپ در ماجرای اخیر دارد، با ارسال ایمیل ضد نژادپرستانه به کارمندان خود به طور صریح با نظرات ترامپ به مخالفت برخاست و اعلام کرد از شورای مذکور خارج می شود.

تیم کوک همچنین با اختصاص 1 میلیون دلار به مرکز حقوقی Southern Poverty Law Center و 1 میلیون دلار دیگر به لیگ ضد افترا و تهمت عملا به کمک طرفداران ضد نژادپرستی در شارلوتزویل رفت و افزود قصد آنها مبارزه با نفرت در آمریکا است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    2 2
    هدف دارودسته ترامپ دو قطبي كردن آمريكا است تا سود خودشان را ببرند