در اول آبانماه، پربازدیدترین اخبار به جدال جدید حامیان احمدی‌نژاد و حمید رسایی نماینده سابق تهران در مجلس اشاره دارد.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز سخنان روحانی دیده می شود که گفت: دولت، نیروهای‌مسلح و رهبری، حاکمیت‌ کشور هستیم. پس از آن گزارش پربازدیدی نشان داد کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند. همچنین خبری درباره جدال مجازی حامیان احمدی‌نژاد با رسایی پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر اعلام کرد مسکن‌ با قیمت مناسب هم مشتری ندارد! همچنین مردم می خواستند بدانند برای خرید آپارتمان در خیابان مفتح چقدر باید هزینه کرد؟ برای همین مطلبی درباره مشخصات آپارتمان‌های زیر ۲۰۰ میلیون در مناطق مختلف تهران بازدید  زیادی داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی، ماجرای رسوایی تازه در هالیوود قرار داشت که در آن، ۳۸ زن کارگردان سرشناس را متهم به آزار جنسی کردند! همچنین روایتی درباره بازیگر زنی که شب‌ها با گریه از خدا می‌خواست بازیگر شود پربازدید شد. برای مخاطبان پاسخ این سئوال هم مهم و پربازدید بود: چرا تلویزیون فقط با شکست‌خورده‌ها کار می‌کند؟

در خبر پربازدید سرویس اجتماعی اعلام شد مقیم یک شهر در ایتالیا شوید و ۲ هزار یورو هدیه بگیرید! همچنین نقل قولی از حجتی‌کرمانی منتشر شد که در آن، گفته شده بود: آیت‌الله جنتی فتوای امام را که بر اساس آن زرتشتی نمی‌تواند عضو شورای شهر شود، منتشر کند. یک خبر عجیب هم به نقل قول از معاون شهردار تهران منتشر شد: قالیباف از روز نخست در شهرداری نگاهش به پست ریاست‌جمهوری بود!

در سرویس بین الملل خبر پربازدیدی حاکی از آن بود که «بیوه سفید» داعش قصد داشت ملکه انگلیس را ترور کند. واقعیت دیگری هم منتشر شد و نشان داد ترامپ با گواهی پزشکی از جنگ فرار کرده بود. همچنین برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند در نشست خبری وزرای خارجه آمریکا و قطر چه گذشت؟

انتشار شمایل استاد جلیلی در کلاس درس برجام! هم در سرویس طنز پربازدید شد.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =