ایرنا نوشت: جنبش های حماس و جهاد اسلامی امروز جمعه خواستار گسترش دامنه انتفاضه وخشم مردمی برای مقابله با اشغالگری های رژیم صهیونیستی در نقاط تماس در کرانه باختری، قدس شریف و داخل سرزمین های اشغالی سال 1948برای کمک به فلسطین و قدس شریف شدند.

 

به گزارش ایرنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد رسانه های ژیم صهیونیستی گزارش دادند مقامات این رژیم امروز جمعه اقدامات امنیتی شدیدی برای سرکوب خشم فلسطینیان در کرانه باختری ، قدس وغزه اتخاذ کردند.
برگزاری تظاهرات خشم فلسطینیان در کرانه باختری وغزه علیه تصمیم آمریکا برای حمایت از قدس پایتخت فلسطین، ناشی از حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی به چند موضع مقاومت فلسطین در نوار غزه است که رسانه های صهیونیستی آن را قوی تر از تجاوز سال 2014 می دانند.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی خواستار تشدید انتفاضه و تداوم خشم مردم فلسطین در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی شدند.
حماس خواستار تشدید مقابله با اشغالگران صهیونیست در هر یک از نقاط تماس شد.
جهاد اسلامی نیز با توصیف امروز به نام جمعه خشم، مردم فلسطین را دعوت به تشدید انتفاضه در کرانه باختری ، قدس و داخل سرزمین های سال 1948 کرد.
این جنبش خطاب به امت عربی واسلامی وآزادگان جهان خواستار تداوم تظاهرات حمایت از فلسطین ویاری رساندن به قدس شد.
خبرنگار المیادین گزارش داد نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با تشدید تدابیر امنیتی در اطراف مسجد الاقصی اقدام به نصب دیوارهای آهنی در اطراف شهر قدیم قدس کردند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تشدید اقدامات امنیتی این رژیم در کرانه باختری وغزه برای مقابله با خشم فلسطینیان خبر دادند.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (پنجشنبه) از مسلمانان خواست در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره قدس، امروز جمعه تظاهرات خشم بر پا کنند.
هنیه تاکید کرد جنبش حماس رابطه خود با کشورهای منطقه را برای مقابله با توطئه آمریکایی صهیونیستی تقویت می کند وخواستار تشکیل ائتلاف های قوی در سطح عربی واسلامی است.
جمیل مزهر عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین وسخنگوی نیروهای ملی از همه گروه های فلسطینی خواست به استراتژی مشترکی برای مقابله با تصمیم ترامپ دست یابند.
نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته باب العامود قدس را بسته و چند تن از فلسطینیان تحصن کننده در آن را بازداشت و چند خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که بر اثر آن، درگیری شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در منطفقه ابو دیس رخ داد.
رژیم صهیونیستی همچنین روز گذشته چندین نوبت مواضع فلسطینیان در نوار غزه را مورد حمله هوایی قرار داد و نظامیان آنها در حمله به تظاهرات ها واعتراض های مردم فلسطین در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره قدس 367 تن را دستگیر کردند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =