واحد مرکزی خبر نوشت:رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، وابسته به جنبش انصار الله، تاکید کرد، متجاوزان به یمن نتوانستند اهداف خود را محقق کنند و پیروزی های بیشتری در انتظار انصارالله است.

روزنامه الاخبار چاپ لبنان در گزارشی نوشت: محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، تاکید کرد، متجاوزان سعودی، نخواهند توانست اهداف خود را مبنی بر تجزیه و فروپاشی یمن محقق کنند و پیروزی هایی که اخیرا در جیزان و نجران، به دست آمده است، مقدمه ای برای پیروزی بزرگتر آینده در برابر متجاوزان خارجی و مزدوران داخلی آنها خواهد بود.
وی در پایان تظاهرات گسترده ای که دیروز در شهر ذمار برگزار شد، با محکوم کردن اقدام متجاوزان در حمله به یک مراسم عروسی در سنبان افزود:‌ متجاوزان سعودی، هرقدر هم به کشتار دست بزنند و زیر ساخت ها را هدف قرار دهند، نخواهند توانست مردم یمن را به زانو درآورد تا قیمومیت خود را بر آنها تحمیل کند. متجاوزان سعودی به کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان دست زدند و این مسئله نشان دهنده اخلاق نفرت برانگیز آل سعود است. آنها هیچ طرحی برای سازندگی در یمن ندارند بلکه قصد دارند این کشور را ویران کنند.
الحوثی افزود: رژیم سعودی اگر مدعی حمایت از ملت های عربی است، از فلسطین و مسجد الاقصی حمایت می‌کرد که قبله همه آزادگان است. کشتار جمعی متجاوزان در ذمار، المخاء، تعز، صعده و لحج با ارزش های اخلاقی و انسانی تضاد دارد.
در بیانیه ای که در پایان این تظاهرات صادر شد، شرکت کنندگان از جامعه جهانی خواستند عضویت رژیم آل سعود را در سازمان ملل به حالت تعلیق درآورند و آن را دادگاهی کنند زیرا آل سعود جنایتکار جنگی است.
شرکت کنندگان با تاکید بر اینکه به شیوه های مختلف در برابر متجاوزان خواهند ایستاد در بیانیه خود از همه اقشار جامعه یمن خواستند امکانات و توان خود را برای تقویت ارتش و کمیته های مردمی و تقویت مقاومت آنها در جبهه های مختلف به کار ببرند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =