معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: نظام‌نامه احسان و نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور هدفمند کردن ارائه خدمات و نذورات به نیازمندان تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی‌محمد ذوالفقاری در جلسه‌ای با مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردبیل اظهار داشت: حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی وظیفه فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع محرومیت‌ها در سطح کشور را بر عهده دارد که هدف ما برای امسال مشارکت بیشتر مردم در کمک به نیازمندان است.

وی افزود: در حال حاضر ده میلیون خانواده ایرانی در طرح‌های کمیته امداد برای کمک به نیازمندان مشارکت می‌کنند که هشت میلیون خانواده در قالب کمک از صندوق‌های صدقات، یک میلیون در راستای طرح ایتام و یک میلیون دیگر نیز در مابقی طرح‌ها کمیته امداد را یاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: سال گذشته یک هزار و 470 میلیارد تومان میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد بود که امسال برنامه‌ریزی کردیم که میزان کمک‌های مردم به یک هزار و 730 میلیارد تومان افزایش یابد.

ذوالفقاری بیان کرد: در نیمه نخست امسال 865 میلیارد تومان از طریق مردم و اجرای طرح‌های کمیته امداد به مردم کمک شده است و سهم مشارکت مردم در اعتبارات کمیته امداد سال قبل 25 درصد بوده است.

وی بیان کرد: نظام‌نامه احسان و نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تدوین می‌شود و هدف این است که مجموعه احسان و نیکوکاری در سطح کشور در قالب آئین‌نامه مشخص و هدفمند به انجام برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: امسال 30 میلیارد تومان اعتبار برای مشارکت با خیریه‌ها در حوزه مسکن، اشتغال، آموزش و تامین جهیزیه نیازمندان تخصیص یافته است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =