خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    3 0
    کسی فکری به حال اتوبوس های فرسوده و بدون کولر کند. واقعا سخت است تحمل شرایط درون این اتوبوس ها
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    1 0
    از وزیر مسکن و شهرسازی بپرسید چرا قانون پیش فروش ساختمان اجرا نمی شود؟ اگر می گوید اجرا می شود بپرسید در کجا اجرا می شود؟
  • سید صادق موسوی A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    6 0
    با سلام و احترام بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی هستم و معدلم ۱۵/۸۰ هست مدتی هست که خدمت سربازیم تموم شده و الان جویای کار هستم،خدمتم رو هم در قالب امریه قرارگاه خاتم الانبیاء در فاز سیزده پارس جنوبی گذرانده ام.چند جا پیگیر کار شدم و گفتن حتما باید آشنا داشته باشی منم آشنایی نداشتم و مطمئنم خیلی ها تو ایران شرایطشون مثل منه.میخواستم اگه میشه بپرسید که برای افرادی مثل من که هم اهل تلاش و پشتکارم هم وجدان کاری کجا باید کار پیدا کرد.
  • ناشناس RO ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    1 0
    ما چند بار باید تذکر بدیم ، که در 45 متری قیطریه روبروی پارک قیطریه در محلهای عابر پیاده سرعت گیر نصب شود؟ تا یک حادثه انسانی اتفاق نیفتد ، آقایان تحرکی از خودشان نشان نمیدهند . مطمئن باشید این مطلب را اگر نیاز باشد ، بارها تکرار خواهم کرد .
  • نوروزی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    سلام چرا شرکت های خدماتی ارایه دهنده خدمات مانند تعمییرات ، نصیب و راه اندازی و .... علاوه بر اینکه باید پرسنل خود را بیمه تامین اجتماعی کنند 30 ارز حقوق را به بیمه پرداخت نمایند بابت فاکتور های خدماتی نیز باید 17 به بیمه پرداخت نمایند . 16.7 ازکل مبلغ فاکتور چرا باید سازمان تامین اجتماعی بابت هر فاکتور خدماتی هر فاکتوری که در آن سرویس و خدماتی به مشتری ارایه شده اشد ، به غیر از فروش 16.7 به اسن سازمان پرداخت نمایید. اداره بیمه تامین اجتماعی ،واقعا شرکت های مهندسی و خدماتی را زمین گیر کرده است . و هزینه های این شرکت ها را 17 ارتقا داده است . و این شرکت ها مجبور می شوند به سمتی حرکت کنند که بدون فاکتور رسمی عمل کنند. از زبان شرکت مهندسی خدماتی
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    هر انچه که برای تشکیل زندگی یک جوان لازم هست در قالب یک بسته حمایتی پیاده کنید. میشود1معرفی کرد به موسسات و سازمانهای خیریه2میشود معرفی کرد به بانک عامل در قبال تسهیلاتجدای از وام ازدواج که کفاف الفبای زندگی رو نمیدهد و چه سایر حمایت ها سپاس فراوان