باز هم خبرسازی پروژه بابک زنجانی در شورای شهر/ سرخو: دادگاه سریعتر رسیدگی کند

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر از دستگاه قضایی خواست که سرنوشت پروژه برج ایران زمین را هر چه زودتر مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نشست امروز شورای شهر، طرح الزام شهرداری به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران مورد بحث قرار گرفت. در این نشست، محسن سرخو، رئیس کمیته حمل و نقل شورا از دستگاه قضا درخواست کرد پرونده بابک زنجانی را با توجه به مشکلات زیادی که برای ساکنان شهرک غرب ایجاد کرده، خارج از نوبت رسیدگی کند.

او درباره سابقه تذکرات خود درباره برج ایران زمین که هنوز گودال آن، در خیابان ایران زمین شهرک غرب دهان گشوده، گفت: یک سال پیش هم من تذکری در خصوص این ملک در خیابان ایران زمین در شورای شهر مطرح کردم. آن زمان مشخص نبود مالک کیست ولی بعدا معلوم شد این ملک متعلق به شخصی به نام بابک زنجانی است که مردم او را می شناسند.

این سرمایه گذار در منطقه مسکونی و بین خانه‌های مردم مجوز گرفته تا برجی را به ارتفاع 38 طبقه بسازد و طبق این مجوز گودبرداری انجام شد و همان موقع نیز دیدیم این کار بسیار غیراصولی بود و موجب خرابی خانه‌ های ساکنان و مشکلات زیادی برای مردم شد که در ادامه هم کمیسیون عمران در نشست های زیادی این مسئله را بررسی کرد و مصوباتی داشت که تاکنون مشکل را حل نکرده است.

عضو حزب اسلامی کار در ادامه تذکر خود گفت: بعد از یک سال هنوز هم درباره این پروژه و چگونگی ارائه مجوز آن پاسخی برای تذکرم نداده اند ولی شهرداری همان زمان وعده هایی داد که تاکنون عمل نشده و حالا هم یک لاین خیابان ایران زمین در محله گلستان بسته شده و مالک هم احساس مسئولیتی نمی کند.

او از دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده خواست تا درباره این مسئله، خارج از نوبت، تشکیل جلسه دهد و رسیدگی کند.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    3 0
    نمایشگاه را می خواهید منتقل کنید که به جایش برج و آپارتمان بسازید؟