۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
اکران ۱۴ فیلم در جشنواره فجر اصفهان

به گزارش مهر، معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان گفت: با تفاهم و رایزنی های انجام شده ۱۴ فیلم از بسته های سودای سیمرغ یک و دو در جشنواره فجر اصفهان اکران می شود.

پرویز طاهری در ارتباط با آخرین اخبار از برگزاری جشنواره فجر در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته تفاهمنامه ای در ارتباط با برگزاری جشنوار فجر در اصفهان با مسئولان پایتخت امضاء کردیم و قرار شد ۱۱ تا ۱۴ فیلم در جشنواره فجر امسال در اصفهان نمایش داده شود.

وی با بیان اینکه به طور کلی ۲۲ فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش درمی آید، افزود: از این میان در برخی استانهای کوچک ۱۱ فیلم و در برخی استانهای دیگر ۱۴ فیلم اکران در جشنواره می شود.

اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ یک و دو در اصفهان

معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان در پاسخ به این سوال که از میان فیلمهای بسته سودای سیمرغ ۱ و ۲، کدامیک سهم اصفهان میشود، ابراز داشت: با رایزنی با مسئولان تهران به احتمال قریب به یقین ۱۴ فیلم سهم اصفهان می شود و فیلمهای اکرانی ترکیبی از دو بسته سودای سیمرغ ۱ و ۲ خواهد بود.

وی ادامه داد: یقین بدانید جشنواره فجر امسال در اصفهان متفاوت از سال گذشته است و فیلمهای با کیفیت از کارگردانهای معروف را در میان فیلمهای اکرانی شاهد خواهیم بود.

پرداخت هزینه نمایش فیلم‌ها در جشنواره فجر استانی توسط سازمان سینمایی

طاهری با بیان اینکه جشنواره فجر در استانها از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه آغاز شود، بیان داشت: قرار است هزینه نمایش فیلم‌ها در جشنواره فجر استانها نیز توسط سازمان سینمایی به تهیه کنندگان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: البته بنا بر اعلام شورای عالی تهیه کنندگان سینما نمایش فیلمها در هر استان منوط به رضایت و اجازه کتبی تهیه کننده هر فیلم است و هیچ اجباری برای نمایش یک فیلم وجود ندارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =