رییس سازمان سینمایی با حضور در نمایشگاه رسانه‎های دیجیتال، از فرآیند تولید محتوا در حوزه‌های بازی‌های رایانه‌ای، ساخت انیمیشن و ... مطلع شد و دستورات لازم برای پیگیری درخواست‌های برخی از این گروه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان امور سینمایی عصر روز چهارشنبه 24 آبان ماه از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال بازدید کرد.

در این بازدید سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی را در جریان روند برگزاری نمایشگاه قرار داد و نسبت به حرکت جامعه الکترونیکی در حوزه تولید محتوا توضیحاتی را ارائه داد.

در این دیدار موسویان ضمن معرفی بخش‌های مختلف یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، غرفه‌های مرتبط با فعالیت‌های سازمان امور سینمایی را به حیدریان معرفی و در ادامه فعالان این حوزه ضمن گفت‌وگو با رئیس سازمان سینمایی در خصوص مناسبات کاری رسانه‌های دیجیتال در حوزه تولید محتوا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازی‌های رایانه‌ای، برگزاری لیگ بازی‌های رایانه‎ای خلیج فارس، همچنین تولید فیلم انیمیشن توسط گروه‌های خارج از تهران که به صورت گروهی مشغول فعالیت هستند و مجموعه فعالیت‌های مرتبط با تولید محتوا در حوزه تصویر مورد توجه حیدریان در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرار گرفت و دستوارت لازم برای پیگیری درخواست‌های برخی از این گروه‌ها را صادر کرد.

23243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =