آلبوم «حرف بزن» دومین آلبوم باکلام میلاد درخشانی با اشعاری از مهدی اخوان ثالث، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی، سهیل حسینی، مهدی نمازی و همچنین خیام منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین آلبومِ باکلامِ میلاد درخشانی با نام «حرف بزن» توسط نشر و پخش جوان منتشر شد.

این آلبوم که آهنگسازی و تنظیم قطعاتش بر عهده میلاد درخشانی بوده، به گفته خالقش در کمتر از یک سال به سرانجام رسیده و شامل  ۱۰  قطعه با نام‌های «بی‌وقفه»، «ببند چشمت را»، «خسته‌ام»، «باده کم‌کم»، «غم»، «قصه»، «حرف بزن»، «به هیچ سو»، «یک دم» و «عمر» است که چندی پیش قطعه «بی‌وقفه» از این آلبوم منتشر شد.

درخشانی درباره آلبوم تازه‌اش گفت: «طبیعتا در این آلبوم هم، سلیقه شخصی من که مخاطب هم با آن آشنایی دارد، شنیده می‌شود و تغییر عجیبی در کارهایم رخ نداده اما در تنظیم‌ها و رنگ‌آمیزی‌های صوتی، سعی کرده‌ام متفاوت عمل کنم.

هسته و پایه اصلی قطعات، همانی است که در آلبوم «اشارات نظر» از من شنیدید اما مسلما سلایق و درونیات هر شخص در طول زمان تغییر می‌کند و بعد از تمام شدن آلبوم متوجه شدم که گذر زمان می‌تواند چه تأثیراتی روی روند آهنگسازی بگذارد. به شخصه با موسیقی این آلبوم، ارتباط نزدیکی برقرار کرده‌ام و فکر می‌کنم مخاطبم هم می‌تواند با این آلبوم، همان ارتباط قلبی گذشته را برقرار کند.»

او اکثر اشعار آلبوم «حرف بزن» را از شعر شعرای معاصر انتخاب کرده و در میان آن‌ها نام هنرمندانی چون مهدی اخوان ثالث، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی، سهیل حسینی، مهدی نمازی و همچنین خیام به چشم می‌خورد.

درخشانی در این آلبوم نوازندگی گیتار، گیتارباس، پرکاشن و سه‌تار را خود بر عهده داشته و در کنارش نوازندگانی چون پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، نیما رمضان، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری‌پویان و ژوبین کلهر ساز زده‌اند.

مراسم رونمایی از آلبوم «حرف بزن» روز جمعه هفدهم شهریور از ساعت ۱۹ در «خانه فرهنگی رایزن» به نشانی خیابان باهنر (نیاوران)، پایین‌تر از سه راه یاسر (به سمت تجریش)، برگزار  می‌شود و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است. قرار است پس از ماه محرم و صفر نیز کنسرت‌های «حرف بزن» روی صحنه برود که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =