تراکتورسازی مستقیم به آسیا رفت

با حذف تیم نفت تهران، تراکتورسازی با سهمیه جام حذفی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش خبر آنلاین، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برای بررسی مدارک نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تشکیل جلسه داده و در نهایت تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی دریافت کردند.

اما تیم نفت تهران نتوانست مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حذف شد و تیم ذوب آهن اصفهان جانشین این تیم شد.

به این ترتیب 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مشخص شدند و تیم تراکتورسازی که پیش از این باید در مرحله پلی آف حضور می‌یافت، به صورت مستقیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

اگر سهمیه ایران 1+3 باشد، تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال تهران به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت و تیم ذوب آهن باید شانس خود را برای صعود به مرحله گروهی در پلی آف آزمایش کند.

اگر سهمیه ایران 2+2 باشد، باز هم در شرایط تیم تراکتورسازی تغییری ایجاد نشده و قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی به صورت مستقیم به آسیا راه می‌یابند و تیم تراکتورسازی به جای نفت تهران شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را به همراه خواهد داشت.

این پنجمین حضور تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این تیم در سه دوره اول خود در مرحله مقدماتی حذف شده و تنها در حضور چهارم خود موفق به صعود از گروه خود شده بود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي A1 ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    9 3
    چرا بدون كارشناسي حرف ميزنيد و شايعه درست ميكنيد؟ نايب قهرمان جام حذفي اصلاً معني نداره و به تيم نايب قهرمان مدل نقره نميدن جون اونم به نوعي در فينال با بخت حذف شده ، بنابرين با حذف تيم نفت تيم اول تا چهارم ليگ به جام باشگاهها ميرن، به استناد حرف اشتباه شما اگر هر تيمي به غير از تراكتور فيناليست جام حذفي بود و الان نفت حذف ميشد بايد اون تيم به عنوان تيم دوم ميرفت آسيا؟؟؟