در ۴ آذر، بیشتر مخاطبان می‌خواستند بدانند چرا رهبر انقلاب دیگر در نماز جمعه خطبه نمی خوانند.

در سرویس سیاسی مردم خواستند بدانند چرا رهبری دیگر خطبه نمی‏‎خوانند؟ همچنین توصیه تقوی به مرحوم هاشمی قبل از خطبه سال ٨٨ هم پربازدید بود. در این سرویس نقل قول احمدی‌نژاد هم پربازدید بود که گفت: دور زدن قانون با منش من سازگار نیست، آدم‌ها برایم مهم‌اند نه آمارها! همچنین استفتایی از رهبر انقلاب پربازدید بود: ارتباط با نامحرم در فضای مجازی حرام است یا حلال؟ خوب است مقلدین آیت‎الله خامنه‎ای، پاسخ رهبری را بخوانند.

در سرویس اقتصادی جولان خودروهای تایوانی در بازار ایران بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر کاهش شدید قیمت سکه با خبری که معلوم نیست درست است یا غلط هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس اطلاع از قیمت خودروی رنو در بازار هم مورد توجه مردم بود.

در سرویس فرهنگی سوال رضا صادقی از ۲۰:۳۰ پربازدید بود که گفت: حل شدن مشکل من و سرفراز را هم رسانه‌ای می‌کنید؟! در این سرویس خبر رسیدن افشاگری تجاوز جنسی به نوبل هم پربازدید بود. مخاطبان از خواندن دلیل نیکی کریمی برای کمک مستقل به زلزله‌زدگان استقبال کردند.

در پربازدیدترین خبر جامعه عنوان شد حراج جمعه سیاه جهانی به ایران رسید! همچنین خبری درباره احتمال حذف بیمه رایگان گروه‌های پردرآمد، به نفع کم‌درآمد‌ها  بازدید زیادی در پی داشت. در این سرویس هشدار درباره عوارض مخدر جدیدی به نام «دستمال» هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل مشخص شد ایران به یاوه‌گویی‌های ولیعهد عربستان واکنش نشان داده و این خبر پربازدید بود. همچنین خبر پرمخاطب دیگری بیان داشت جنبلاط علیه عربستان سکوت را شکست. در این سرویس گزارشی درباره ظهر خونین در مصر و صحرای سینا در بهت و حیرت بازدید فراوانی را به دنبال داشت.

در سرویس طنز راز سکوت ۸ ساله احمدی‌نژاد برملا شد! و چه پربازدید بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =