تسنیم نوشت:

یک خودروی بمب‌گذاری شده عصر امروز در منطقه "باب طویریج" در مرکز استان کربلا منفجر شد که بر اساس آمار اولیه در این انفجار ۸ نفر شهید و ۲۶ نفر دیگر زخمی شدند.


به گزارش السومریه نیوز، کمیته امنیتی در شورای استان کربلا امروز سه‌شنبه (8 مهر) از وقوع انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه باب طویریج در مرکز این استان خبر داد.

عقیل المسعودی در مصاحبه با السومریه نیوز با اعلام این خبر افزود: چندین خودرو نیز در اثر این حادثه طعمه حریق شده اند.

شبکه خبری الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که در اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر کربلا، 8 نفر شهید و 26 تن دیگر زخمی شدند. اسکای نیز شمار مجروحان این انفجار را 10 نفر اعلام کرد.

از سوی دیگر پایگاه خبری عراقی "أوان " نیز به نقل از یک منبع در پلیس کربلا اعلام کرد که عامل این انفجار که یک فرد انتحاری بوده با خودروی بمب گذاری شده عصر امروز یک نقطه بازرسی پلیس در شهر کربلا را هدف قرار داده است.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از این انفجار به محل حادثه شتافتند و مجروحان این حادثه را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند.

این منبع افزود: نیروهای امنیتی همچنین تدابیر شدید امنیتی در محل انفجار برقرار کرده و مانع از نزدیک شدن افراد به محل این حادثه می شوند.

انفجارهای زنجیره‌ای در بابل و بصره/ کشته شدن 8 نفر در انفجار بصره
تلویزیون عراق نیز لحظاتی پیش از وقوع انفجارهای زنجیره‌ای چند خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا، بابل، و بصره خبر داد.‎

در شهر حله واقع در استان بابل دو خودروی بمب‌گذاری شده منفجر شده است که این حادثه نیز چندین کشته و زخمی داشته است.

شبکه خبری المنار از کشته شدن 8 نفر در انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر بصره خبر داد. شبکه خبری الجزیره  اعلام کرد که در این انفجارهای زنجیره ای در کربلا و بابل 16 نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =