تسنیم نوشت:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: تسلیح کرانه باختری در حال انجام است و به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستعضعفین در حاشیه مراسم ختم همسر حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در واکنش به دیدار اخیر رئیس‌جمهور با نخست‌وزیر انگلیس، گفت: رئیس‌جمهور در حد غیرقابل باور تواضع کرد و اینکه رئیس‌جمهور یک کشور مقتدر، ارزشمند و با فضیلت مانند ایران حاضر شود با یک شخص خبیث که جنایتکار است و جنایت‌های مختلفی در کشورها انجام داده ملاقات کند، خیلی متواضعانه است.

وی افزود: حکومت انگلیس نامشروع، استعمارگر و ظالم است و فقط باید با آن‌ها با زبان زور صحبت کرد.

سردار نقدی در مورد ائتلاف آمریکایی علیه داعش، گفت: آن‌ها ۴ هدف دارند و می‌خواهند زیرساخت‌های سوریه را از بین ببرند. آنها هدف‌شان اختلاف بین امت اسلامی است که دارد انجام می‌شود، البته آن‌ها می‌خواهند یک چهره خشن از اسلام درست کنند و از طرفی می‌خواهند نیروهای ضدآمریکایی را زیر یک چتر به رهبری دروغین جمع کنند و از طرفی آن‌ها می‌خواهند دخالت ابرقدرت‌ها در منطقه اسلامی را موجه نشان دهند که این هم در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: داعش امروز مو به مو دستورات آمریکایی‌ها را اجرا می‌کند و هیچ تضادی با آمریکا ندارد.

وی در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: تسلیح کرانه باختری در حال انجام است و به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    52 8
    دکمه ساکت نداره این؟
  • خزاعي A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    30 5
    تعظيم چطور ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    40 9
    کسی به شما رای داده ؟ شما سیاست مدارید؟ شما منصب سیاسی اجرایی دارید؟ شما کارشناس تحلیل سیاسی هستید؟ شما کارت یچیز دیگست پس لطفا عملکرد تیم اقای روحانی رو آنالیز نکن..قبلا فوتبال آنالیز کردید کافیه.. باتشکر
  • احمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    26 3
    یعنی رییس جمهور همانجا نجابت ایرانی نشان داد اشتباه بوده یا حتما باید همانجا دست به یقه میشده البته شما درست میفرمایین ولی رییس جمهور ما شخصیت ناب ایرانی را به نمایش گذاشت وبه موقع هم جواب دندان شکن به همین کامرون دادیم ومیدیم
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    33 2
    آقای سردار پیامبر هم در راستای تامین منافع مسلمین با کفار مذاکره میکرد