آرای تخلفات دربی/محرومیت سه جلسه ای سوشا و حنیف،محرومیت یک جلسه ای عالیشاه، نورمحمدی، صادقی و مگویان

کمیته انضباطی رای خود را در مورد اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از برگزاری شهرآورد هشتادم پايتخت و انجام تخلفات برخی بازیکنان دو تيم، کميته انضباطی رای خود را صادر کرد.
رای کميته انضباطی به اين شرح است:
مسابقه دو تيم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی ام مسابقات ليگ برتر فوتبال کشور در تاريخ 25/2/94 و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کميته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آيين نامه انضباطی، آرای خود را به اين شرح اعلام کرد:
1 - باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمين مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آيين نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.
2 - سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ايجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمين مسابقه که موجب تحريک تماشاگران شده است و به دليل بازتاب منفی اين اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد 65 و 66 آيين نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميليون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.
3 - امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و هرایر مگويان بازیکنان استقلال تهران به دليل انجام رفتار غیرورزشی و ايجاد درگيری و تشنج و مطابق مقررات ماده 65 آيين نامه انضباطی هر کدام به يک جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. راس صادره قطعی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =