روز گذشته و البته تا صبح امروز در تهران باران آمد. هرچند مدام نبود، اما همین باعث شد هوای پایتخت و شهرهای اطراف البته، از آلاینده ها پاک شود. به همین دلیل طرح زوج و فرد سراسری لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه صبح شنبه کمیته کاهش آلودگی هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مصوب کرد به دلیل احتمال بازگشت اینورژن و پایداری هوا، طرح زوج و فرد سراسری تا اطلاع بعدی در تهران اجرا شود. پیش بینی ها بر بازگشت آلودگی از روز دوشنبه (امروز) و ادامه داشتن تا دو روز بعد بود، اما شب گذشته در تهران باران بارید.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده به دلیل بارندگی شب گذشته، شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۶۳ است. این یعنی هوای سالم و البته نشان می دهد در برخی مناطق تهران، هوا حتی پاک هم هست. 

به همین دلیل مدیرکل محیط زیست استان تهران و سخنگوی کاهش آلودگی هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران از لغو طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز در پایتخت خبر داد.

محمدهادی حیدرزاده در این باره به ایسنا گفت: با توجه به بارش باران در پایتخت و کاهش قابل ملاحظه غلظت آلاینده‌ها، طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز لغو شد.

به گفته او برابر تصمیم اتخاذ شده در صورتی که شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار قرار گیرد طرح سراسری زوج و فرد از در منازل مجددا به مرحله اجرا گذاشته می شود.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با اشاره به عدم اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز دوشنبه گفت: این طرح از امروز در محدوده قبلی -مصوب شورای عالی ترافیک - در پایتخت اجرا خواهد شد.

او ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس راهور تهران برای اجرای این طرح گفت: در هفته جاری طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تنها در روز یکشنبه اجرا شد و در روز شنبه ماموران پلیس راهور برابر اعلام قبلی این طرح را اجرا نکردند.

رحیمی در خصوص تداوم اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در پایتخت گفت: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا در صورت قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط هشدار تصمیمات جدید را در این خصوص اتخاذ و اعلام می‌کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیررضا IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    60 8
    این طرح و کلن بردارن خیال همه رو راحت کنن که اینجوری ناهماهنگی هم پیش نیاد .. مایه آبروریزی!
  • محمدمهدی A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    لغو این قانون مسخره اصلا ربطی به بارون نداشت..... خوشم میاد که در مقابله با مردم کم آوردن. این چند روز هیچکس توجهی به این زوج و فرد بی منطق نداشت.
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      دمت گرم گل گفتی
    • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      آقای محمدمهدی قانون شکنی افتخار نیست . دولت برای خودش این قانون را وضع نکرد بلکه برای نجات جان ما و بچه هایمان اینکار را کرد.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      52 3
      تو آرشیو عکساتون فقط همین عکس ورودی طرح ترافیک خیابون انقلاب رو داری خبر؟چند بار اینو زدی تا حالا؟؟؟بعدش هم این عکس مربوط به طرح ترافیکه خبرتون مربوط به زوج و فرده دلبندم
    • میرحسین IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      60 5
      آقای بی نام، چند نکته: استفاده از حمل نقل عمومی شلوغ ،خسته کننده و بدون زمانبندی مشخص در حرکت اشان است/ مترو شلوغ است و بی برنامه/ تاکسی پیدا نمی شود مگر دربستی/ بفرمایید شهروندان چه کنند؟ مجبورند ماشین بیاورند/آنهم مشکلات زیر را دارد ماشین های فرسوده هستند/ ماشین های سال 1980 در ایران به نام صفر خرید و فروش می شوند/ پس باور کنید این راه حل زوج و فرد سراسری حلال مشکل نیست...راه حل اش سروسامان دادن به مشائل فوق است
    • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      68 9
      دوست عزیز کسی به قانون شکنی افتخار نمیکنه.... صحبت سر راهکار صحیح است ..همین امروز صبح من خودم سوار 2 تاکسی شدم که اولیش از بوی گاز تو تاکسی داشتم خفه میشدم و دومی هم اینقدر قراضه بود که 1000 تا صلوات نذر کردم که تا مقصد سالم برسم این در حالی هست که من یک ماه ماشینم رو تحویل گرفتم یورو 4 هم هست فقط هم بنزین سوپر میزنم و باید بزارم خونه ..... حالا به نظر شما کدام یک جان ما و فرزندان ما رو تهدید میکنه؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      32 8
      این خوب نیست که کسی توجه نمیکنه در ضمن اینکه من فقط در این روزها تنها قانون شکنهایی که دیدم ماشین های مدل بالا بودن که ترسی از جریمه شدن نداشتن وگرنه ما پراید دار ها و امثال ما از ترس هزینه جریمه جرات به اینکار نداریم
    • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      10 40
      براي شما سلامت مردم و اجتماع مفهومي ندارد و شايد از بيماري و بدبختي آنها نفع هم ببري طرح زوج و فرد سراسري بايد به صورت دائمي اجرا شود تا براي مردم به صورت عادت درآيد و نبايد به نظرات خود خواهاني چون ايشان توجهي شود. بگذار تا هوا كمي پاك شود، حتي در فصل بهار اگر قبول نداري راه حل براي بهبود فوري هوا بده( نه راه حل براي 20 سال بعد)
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      12 14
      آقایان میر حسین و بی نام فرمایشان شما متین است. قائدتا باید برای هر چیز زیر ساخت مشخص گردد اما طرح زوج و فرد طرحی ضربتی و برای زمان حال است. این طرح باید ادامه یابد و در کنار آن نیز به زیرساخت پرداخته شود نه اینکه به خاطر رفاه خودمان یک نفر با جان تعداد زیادی بازی کنیم
    • شهرستانی A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      6 15
      تهرانیهای های عزیز حالا برید یه هفته شادی کنید! اینجایی ما هستیم هرروز بارونیه!
    • بانام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      9 2
      یعنی سالهاست که اینا دران همین یه ضربت را بر الودگی هوا می زنن و ما هم باید بگیم چشم ! نخیر طرح ضربتی یه سال دو سال نه 10 سال اگر از همون روز اول به فکر بودن الان به اینجا نمی رسیدیم !
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      15 0
      دقيقا قانون من درآورديه، مردم دارن عوارض و ماليات ماشيناشونو ميدن كه استفاده كنن ازش.اگر راست ميگن عوارضم زوج و فرد كنن.در ضمن بجاي اينكه به مردم فشار بيارن قانون براي خودشون بزارن.نه سوخت با كيفيت داريم نه ماشين و جاده هاي استاندارد داريم. اول اونا رو درست كنن بعد به مردم گير بدن.پليس راهنمايي رانندگي هم كه شده جريمه و رانندگي.فقط منتظر يه بهانست جريمه كنه.مردم هم بايد جريمه بدن هم از محصولات بي كيفيت استفاده كنن هم دود بخورن هم از قانونايه الكي پيروي كنن.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      3 6
      یک ویژگی اصلی جامعه متمدن و مردم متمدن احترام به قانون هست حتی اگر قانون از نظر ما ایراد داشته باشه. نمیشه خودمون مثل افراد نامتمدن عمل کنیم اونوقت انتظار شرایط یک کشور پیشرفته و قانونمند رو داشته باشیم.
    • بی نام EU ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      8 3
      مردم سرطان و سکته و مرگ رو دوست دارند.بگذارید هر کی 3 تا 3 تا ماشین بیاره بیرون و تا می تونه دود کنه که حالشو ببره.مردم رو اذیت نکنید
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    95 5
    بزرگواران این وضع اعلام خبر به این بزرگیه . موندین ساعت 9.30 اعلام میکنین در حالی که همه خونه و زندگی خودشون زدند بیرون . واقعا شدیم مسخره شماها
    • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      39 5
      همینو بگو. من امروز علاف شدم. مجبور شدم کلی هم پول آژانس بدم برم سرکار . واقعا که با این خبر دادنتون
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      18 2
      خدایا یه ماشین هم به ما بده اینقدر با اتوبوس و آرژانس اینور اونور نریم
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      4 4
      من واقعا برای بعضی ها متاستفم...این طرح زوج و فرد و همینطور بدتر از اون طرح ترافیک سالهاست که در مناطق مرکزی اجرا میشه ولی حالا که به سراسر شهر رسیده داره صدای خیلی ها درمیاد؟؟چرا اون موقع حرفی نزدیم؟؟؟همیشه وقتی منافعمون به خطر می افته باید حرف بزنیم؟؟
  • مجید10 A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    82 7
    بیچاره مردم که شدن بازیچه دست تصمیم گیرنده ها!!!
    • مختار IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      31 1
      آخ گفتی!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      9 0
      این دیگه چه جورشه؟؟؟یه روز بارون میاد طرح لغو میشه دوروز نمیاد جوگیر میشن طرحو دائمی میکنن!!!! یه حرکت اساسی یه فکر اساسی بکنید
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    48 1
    تنها راه رفع آلودگي تهران ارتقا کيفيت خودروهاست که اين هم بدون ورود شرکت هاي خودروسازي با کيفيت خارجي امکان پذير نيست... البته اگه دولت دستشو از جيب مردم در بياره و اين دو غول آلوده کننده) ايران خردو و سايپا) رو تحميل نکنه
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    13 43
    زوج و فرد رو برداشتن دوباره ترافیک و آلودگی شروع شد
    • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      22 2
      به شماها باشه مملکت رو مثل کره شمالی اداره می کنید! دلیل آلودگی مردم نیستند کیفیت تولیداته... اروپاییها هم می تونستند جای الزام به استانداردهای یورو 4 و از این دست یا توسعه حمل و نقل عمومی، مردم رو محدود کنند
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      16 0
      کاش فقط بحث آلودگی بود!!! بزرگراه های تهران شـدن پارکینگ ماشالله اینقدر همه در رفاه هستن
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    26 1
    مسئولان باید از افزایش جمعیت بی رویه شهر تهران جلوگیری کنند
    • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      17 5
      بله تنها راهش هم اینه که"""" پایتخت بایــد از تـهـران به یه شــهـر دیگه منتقل بشــه""" شاید مثل سیستان و بلوچستان که هم جمعیتش کمتره هم امکانات درست حسابی نداره هم نزدیک به شمال نیست هر دم تعطیل کنن برن شمال!!!... هر 10 سال پایتخت رو ببرن تو یه همچین استان هایی که آباد هم بشه مملکت....ایران که همش تهران نیست!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    38 0
    عجب طرح قدرتمندي بوده، ظاهرا آب شسته و برده اين طرح رو!
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    9 74
    یعنی اجرای طرح بستگی به باران داره؟! این طرح همیشه باید در تهران اجرا بشه. چه بارون بیاد چه نیاد. بگو خب
    • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      29 6
      حتما بچه مهدكودكي و اينجور مشكلاتو نداري كه اينجوري نظر ميدي.
    • m.hatami A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      21 3
      آقای بگو خوب با نمک نمیشه که همیشه همه خیابونا طرح باشه. حتماً شما سرکوچت میری سر کار که نفست از جای گرم در میاد.
    • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      17 2
      والله بنظر من این طرح بازم بنفع پولـدارهاست گرچه دود رعایت نکردن همین هم آخرش تو چشم همه مون میره! کلا آدم ها رو از روی کد ملی زوج و فرد کنن نتیجه بهتری میگیرن تا شماره پلاک ها... با همین وضعیت هم دلم میخواد یکی ساعت 5 بعد از ظهر به بعد میدون ونک یا ولیعصر به ایسته از جمعیتی که موندن منتظر وسیله های نقلیه و تاکسی ها عکس بگیره!!!! وحشتناکه....واقعا وسیله نقلیه عمومی مثل اتوبوس به نسبت جمعیت خیلی کمه! چرا مسئولان کاری نمی کنن؟؟؟
  • مهرداد IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    40 0
    اون از پیش بینی وضع هوا واین از تفاسیر مسئولین ...بعدشم داعیه مدیریت جهان را داریم.....
  • بچه تبریز IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    69 0
    ملت شدن بازیچه آقایون... خودروساز ماشین بی کیفیت تولید میکنه و مردم هم مجبورن بخرنش اون هم با چه قیمتی ( پراید 18 ملیونی )... واردات خودروهای کم مصرف هم که آزاد نیست ... پلیس هم که فقط بلده جریمه کنه ... نماینده های مجلس هم که حالشون خوبه ایشاللا
  • سحر IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    33 6
    الاکلنگه دیگه ! بردارید بزارید ما هم بازیچه ! خجالت بکشید هر چند از شنبه تا امروز من ندیدم که این طرح رعایت بشه و مردم زیر بار این حرف غیرمنطقی نرفتن دمشون گرم !
  • نوشا IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    35 1
    دیدید ابراز عقاید مردم جواب می دهد . مردم عزیز خودتون رو دست کم نگیرید ! تصویب طرح تا پـــــایــــــان سال چه جوری به یکباره لغو می شود ؟
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      1 3
      لغو نشده میخواهند این 4 شنبه ببرند در شورای عالی ترافیک تا دائمی شود
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    47 0
    اگر دولت برای نجات مردم این طرح را داده ، پارازیت ها هم مضره ، جنسهای آشغال چینی هم همینطور چرا جلوی اونهارو نمیگیره
    • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      1 34
      پارازیت برای جسم شما ضرر داره ولی ماهواره برای مغزو روح شما مضره. ضرر ماهواره برای جامعه 100برابر ضرر پارازیته.(میدونم که نمیدونی)
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      14 1
      از قدیم گفتند مغز و روح سالم در بدن سالم . بی نام که خیـــــــــــلی می دونـــــــــــــــــی
  • بی نام US ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    27 0
    یعنی هواشناسی نمی تونست پیش بینی کنه که بارون می یاد؟! ضمنا این طرح باعث شد بیش از پیش ضعف دستگاه حمل و نقل عمومی مشخص بشه.هرجا می ری یا مردم گوشه خیابون موندن یا صف های طولانی برای تاکسی و اتوبوس تشکیل شده.اگر مسافرکش های شخصی نباشن تهران تعطیل می شه.
  • سید مهدی عباس نژاد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    18 0
    زوج و فرد کردن راه حل خوبی نیست این مشکل باید زیربنایی حل شود. باید مشکلات را پیدا کرد.1دور کردن کارخانه ها از تهران.2کنترل کیفیت خودروسازها.3افزایش دستگاههای حمل و نقل عمومی مخصوصا اتوبوسهای با کیفیت چون اتوبوسهای بی کیفیت هم باعث الودگیند و هم کس رغبت سوار شدن به انها را ندارد.4کنترل کیفیت ماشینالات سنگین چون اکثرا ما شاهد امدن دود سیاه و غلیظ از انها هستیم
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    18 1
    جناب استاندار حدس زده بودند دوشنبه آلودگی بسیار شدید خواهد بود و دو روز پیش هم به همین دلیل مردم رو تحت فشار گذاشتند! حداقل با هواشناسی مشورت می کردید!
  • ایرنی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    15 1
    آقای بی نام دوم حتمآ دولت برای رضای خدا و سلامتی ما و زن و بچه ها مون خودرو یورو منفی 20 به ملت می فروشن و میگن همین که هست
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    40 0
    اونايي كه از طرح زوج و فرد سراسري حمايت ميكنند من يه خانمم كه ديشب ساعت 8 از محل كارم راهيه خونه شدم بارون هم ميومد اما دريغ از تاكسي فقط دربستي 25000 تومان از ونك تا آزادي !!! مگه ما چه قدر حقوق ميگيريم آخر شبم تو تاريكي بايد صبر كنيم اگه شانس بياريم خفاش شب به پست ما نخوره !!!
    • 123 IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      3 13
      8 شب که طرح نیست دیگه
    • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      15 0
      باهوش بله 8 شب طرح نیست ولی صبح ماشین نیاورده با خودش
  • بی نام GB ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    16 0
    به این میگن "مدیریت اصولی"!! اوضاع کاملا تحت کنترله
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    20 1
    مردم مسخره شما نیستن که هر روز 1 سازی می زنید بی اینکه شیوه اساسی و درست درمونی به کار بگیرید.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    3 6
    بابا دو روز ترافیک خوب شده بود، آلودگی کم شده بود، یه جا میشد تو تایم خوب رفت، چرا برداشتنش، یعنی چی آخه هر کس یه ماشین میندازه زیر پاش تک سرنشین میره تو خیابون موقع رفت و برگشت سر کار تا دو ساعت تو ترافیکن همه، آلودگیم که هیچی، یکم جای خودخواهی به فکر بقیه مردم و آلودگی و محیط زیست و وقت خودتون و بقیه ام باشید آخه، با اتوبوس برید چی میشه مگه، مترو، تاکسی، اگه هر کی جای ماشین شخصی با تاکسی بره خیلی ساده ترافیک یک سوم میشه خب دوست ندارید واقن؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    7 0
    من یه ماشین با موتور حجم بالا خارجی دارم و خانمم یه ماشین وطنی. هردو هم نو. اگه من ماشینمو نیم ساعت هم تو پارکینگ دربسته روشن بذارم با هم میشه اونجا کمی نفس کشید ولی کافیه اون یکی رو 2 دقیقه خاموش نکنی.... حالا بازم طرح زوج و فرد راه بندازین و مردمو اذیت کنین...
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 5
    نه تصويبش كارشناسي بود نه لغوش. حالا يكروزم كه ميشد نفس كشيد حالا ديگه محروم شديم.
  • محمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 1
    ماشین زیاد ..خیابون کم...حمل و نقل عمومی ضعیف...عوامل دوزا مثل کارخونه ها زیاد و بدون رعایت نکات زیست محیطی...خداروشکر تو بوشهر این چیزا نداریم جز عسلویه که منطقه اش شده سمی
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 3
    ميخواستيم يه نفسي تازه كنيم .در جهان سوم همينه ، همه منتظريم يه بركتي از آسمان برسه ، از ما حركتي نيست. در مورد مسئله بي آبي هم همينه!
    • باران IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      1 1
      میتونی بری شمال زندگی کنی تا اکثر اوقات بارون ببینی. وقتی همه برای پیدا کردن کار از شهرهای دیگه میان تهران وضعیت همینه. اینو به اضافه کیفیت بد بنزین و بی کیفیتی خودروهای تولید داخل بکن.
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    3 0
    خدا را شکر
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    9 1
    تورو خدا خودتون رو گول نزنين ... هيچ كس به اين طرح اعتنا نكرد و همه ماشين ها رو اوردن ... از همه بدتر اين هست كه توي كل دنيا اخبار هواشناسي رو تا يك سال اينده پيش بيني مي كنن اما اينجا نمي دونن فردا هوا چطوريه ... بعد هم براي كل هفته قانون منع امدوشد خودرو گذاشتيد
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    7 0
    خدا میدونه که این طرح هم باعث کلی مصیبت برای یک عده از خانواده ها که زن و شوهر کارمند هستند و به هر دلیل که فکر کنید در کرج زندگی میکنند برای رفت و آمد به شدت دچار بحران می شند حتماً پیش خودتون میگید که خوب با مترو رفت و آمد کنند ولی وقتی قرار باشه ساعت 5 صبح یه زن با یه بچه هشت ساله بایسته کنار خیابون تا با ماشین خودش رو به ایستگاه مترو برسونه چه مخاطراتی رو باید بپذیره اونوقت شاید وجدان عزیزان دچار لرزش خفیفی بشه که اگه زن و فرزند خودشون بخوان این طور به سر کار و مدرسه برند و برگردندحتماً در اولین فرصت یک ماشین خودشون رو تبدیل به دو تا با پلاک زوج و فرد می کردند تا ناموس و جگر گوشه هاشون به خطر نیافتند ولی دیگران ......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    7 0
    طرح کاملا غیر منطقی هست . چرا که مردم حق بیمه را برای 365 روز سال پرداخت میکنن. خودرو را به قیمت گزاف میخرند . و . . . بهترین کارها 1- درست کردن سوخت 2- درست کردن خودروها 3- از رده خارج کردن خودروهای فرسوده. 4-راه اندازی دوباره سرویس ادارات 5-کاهش ساعت کار ادارات 6- افزایش حمل و نقل عمومی بخصوص مترو. ... بخدا کلی راه دیگه هم هست. اینقدر بی کفایت نباشید مسوولان.
  • ميثم IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 2
    خبر آنلاين عزيز يه مقدار هم به كيفيت خبرهات هميت بده. شما كه مديرتون معاون مطبوعاتي !! وزير ارشاده! بايد بيشتر به كيفيت مطالب اهميت بديد. چندين سايت و نشريه "به نقل از خبرآنلاين" مي زنن تو مطلباشون. تو يك خبر نسبتا كوتاه 6 بار از " طرح سراسري زوج و فرد" استفاده شده. طرح مذكور، طرح مورد اشاره، اين طرح و ... مي تونه به جاي تكرار " طرح سراسري زوج و فرد" استفاده بشه !!!
    • گروه جامعه خبرآنلاین A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      5 0
      مخاطب گرامی، با تشکر از توجه و تذکر شما. اما استفاده از "طرح مذکور" یا "طرح مورد اشاره"، بیشتر در گزارش های اداری و یا مقالات دانشگاهی کاربرد دارد و در گزارش ها و خبرهای رسانه ای، معمول نیست. یا بهتر می شود گفت، به مرور و برای ساده تر شدن نوشتار و خواندن آن، منسوخ شده است. اما استفاده از ضمیر "این" که شما هم به درستی اشاره کردید، مناسب است و باید رعایت می شد.
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 2
    پیش‌بینی غلط سازمان هواشناسی مبنای تصمیم اشتباه بوده است؛
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    6 0
    مردم گیج شدن نمی دونن ماشین بیارن یا نه ، شب یه چیز میگن صبح که میای بیرون میبینی یه چیز دیگه گفتن ..........
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    4 13
    اي كاش هميشه اين طرح اجرايي بشه من واقعا نگران بچه ها و بزرگتر هاي شهرمون هستم و فكر ميكنم فقط يك سري آدم از خود راضي مخالف اين طرح هستن
  • ........... IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    9 0
    اگر به فکر ما بودن ماشینه خوب میدادن
  • موسوی A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    4 1
    رحیمی مچکریم من هم با طرح سراسری زوج و فرد مخالفم
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    4 0
    یکشنبه صبح دست زن و بچه رو گرفتم به جای ماشین شخصی با اتوبوس ببرمشون مدرسه و سر کار ولی اتوبوس بحدی شلوغ بود من مرد گنده هر چی تلاش کردم سوار بشم نتونستم (واقعا اتوبوس وایستاد حتی واسه یک نفر هم جا نداشت )بی خیال شدیم از خیر پولش هم گذشتم (پس نداد مسئول بی ار تی)نفری 1500کرایه دادیم رفتیم به مدرسه و محل کار-قابل توجه مسئولین محترم کسی که این قانون رو میذاره تا یه حدودی حق داره ولی بیاد و وضع حمل و نقل عمومی رو هم ببینه
  • رضا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    3 4
    اگه ادامه پیدا میکرد و دوباره با این مشکل مواجه نمیشدیم چه ایرادی داشت؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    9 0
    خوداونايي كه قانون ميگذارندباچه وسيله اي به سركارهايشان ميروندمسافركشهاي شخصي كه ازاين راه امرارمعاش مي كنندچه كنن؟
  • سیروس A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 1
    جالبه که خودمان غر میزنیم ولی حاضر نیستیم درصورت امکان همکاری کنیم محل کار من تا خانه 30 کیلومتر است و هر روز کلی تو اتوبوس و تاکسی معطل میشوم ولی فقط در صورت لزوم ماشینم را میبرم آنهم شاید هفته ای یکبار ! دوستانی دارم از اینکه از دست پلیس فرار کرده اند افتخار هم میکنند در حالیکه با تاکسی از منزلشان تا محل کار 20 دقیقه است