نمایش«وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» به نویسندگی ، کارگردانی و طراحی ابراهیم پشت کوهی و با بازی نگار جواهریان آبان و آذرماه در تالار حافظ اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسروشهراز، نادر فلاح، خسرو احمدی ،عصمت رضا پور،محمد سایبانی وهادی اسکندری دیگر بازیگران این نمایش هستند.

«وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» باز تولید دوباره ابراهیم پشت کوهی از نمایشی است که با همین نام( معروف به «دو پای آویزان») در سال 87 در جشنواره هجدهم تئاتر فجر اجرا کرد و با استقبال منتقدان و هنرمندان مواجه شد.

 این نمایش که در کلیت و ماهیت همان اجرای سال 87 است، یک فضای ابزود دارد و تنهایی انسان مدرن را نشان می دهد. هرچند رویدادهای نمایش در یکی از روستاهای جنوب ایران رخ می دهد اما سوژه نمایش به گونه ای است که قابل بسط به تمام جهان است.

 درشکل اجرایی، نمایش یک فضای کلاژگونه ای دارد که متشکل از سبک مینی مال ،رئالیست جادویی است و شعر نقش مهمی  در این فضا سازی دارد.

دیگر عوامل نمایش که تاکنون حضورشان در اجرا قطعی شده است ،عبارتند از: بهرنگ عباسپور - آهنگساز،ر رضا کولغانی و حسین اصیلی - خوانندگان، الهام شعبانی - طراح لباس، عسل امین و سیما کهنمویی - دستیاران کارگردان و علی جواهریان - مدیر صحنه ، مهدی آشنا و احسان کار - عکاسان، فروغ سجادی - مدیر روابط عمومی و امیر قالیچی - مسئول تبلیغات فضای مجازی .

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =