سرمربی سرخپوشان می خواهد برای تقویت تیم، بازیکنان جدیدی را به پرسپولیس تزریق کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان به دنبال پیدا کردن شرایطی برای جذب بازیکنان جدید است. او می داند مهم ترین ضعیف پرسپولیس در این فصل عدم بهره از بازیکنان مفید است از این رو در پی انتخاب بازیکنان جدید افتاده و می خواهد اشکالات تیمی که دایی بسته بود را مرتفع کند. اولین اتفاق، بیرون گذاشتن رضا نوروزی از لیست است. این مساله قرار بود در زمان مدیرعاملی علیرضا رحیمی برنامه ریزی شود. اتفاقا مدارک نوروزی برای فدراسیون پزشکی نیز ارسال شد تا آنها مصدومیت طولانی مدت این بازیکن را تائید کنند و باشگاه دیگر هیچ منعی برای خروج نام نوروزی از لیست خود نداشته باشد. بعد از آن، باشگاه یک مهاجم نوک جدید جذب خواهد کرد.

به غیر از خط حمله، درخشان در سمت چپ احساس کمبود بازیکن می کند. البته او منتظر است تا تکلیف مهرداد پولادی مشخص شود. اگر پولادی لژیونر نشد، طبق قرارداد سال دوم خود مجبور است به پرسپولیس برگردد زیرا تنها شرط جدایی این بازیکن، عقد قرارداد با یک باشگاه دیگر بود. همچنین درخشان به دنبال پیدا کردن یک هافبک میانی و یک هافبک تدافعی خارجی است. او می داند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیمی که در حال حاضر دارد، نمی تواند کار خاصی انجام دهد. نکته مهم اینکه حسین ماهینی تا حد زیادی توانسته از سد مشکل معافیت سربازی اش عبور کند و در پرسپولیس ماندنی است.
باید دید ماجرای جذب بازیکن توسط حمید درخشان باز هم جنجال آفرین و خبرساز می شود یا این بار سرمربی جدید سرخپوشان با دقت عمل بیشتری دست به انتخاب بازیکن می زند؟
252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =