حمید درخشان می خواهد علی کریمی را به فوتبال برگرداند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس انجام داده است:
از شواهد و قراین بر می‌آید که روی کار تیم مسلط شدید؟
ما کار خودمان را در واقع از روز یکشنبه آغاز کردیم و تمرینات به طور مرتب و برنامه‌ریزی شده ادامه دارد. مشکلات زیادی داریم که باید مرحله به مرحله رفع شود. در این مسیر انرژی بچه‌ها خیلی مهم است و بچه‌ها انگیزه خوبی برای انجام تمرینات و یاد گرفتن دارند.
این روزها صحبت از انجام تمرینات جدیدی می‌شود که بسیاری را کنجکاو کرده است؟
برای اینکه تیم را در ابعاد مختلف درست کنیم نیاز به انجام تمرینات گوناگونی است. تنوع در تمرینات هم باعث شده که بچه‌ها اشتیاق زیادی نشان بدهند. ما تمرینات متفاوتی را طراحی کرده‌ایم تا بتوانیم هم از جهت فنی و هم از جهت روحی و روانی کم کم شرایط ایده‌آلی را در هفته‌های آینده ایجاد کنیم.
کارشناسان صحبت از این مساله می‌کنند که پرسپولیس باید از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی ارتقاء پیدا کند، اولویت‌بندی شما چگونه است؟
ما همزمان در تمام ابعاد کار می‌کنیم اما اگر بخواهیم اولویت‌بندی کنیم مسائل روحی در اولویت است. بعد از آن بحث بدنی مطرح است و در نهایت تیم از نظر تاکتیکی ترمیم می‌شود، چون بحث تاکتیکی در گرو مسائل روحی و بدنی است.
فکر می‌کنید برای رسیدن به حداقل شرایط مورد نظرتان چند هفته زمان لازم است؟
برنامه این است که بتوانیم بعد از چهار هفته به این مرحله برسیم. دلیل اعلام این زمان برای این است که چهار هفته زمان لازم است که بازیکنان تفکرات ما را متوجه شده و اجرا کنند.
تغییرات در سطح نحوه اجرای سیستم فعلی خواهد بود یا اینکه تغییرات فنی فراتر از این را در برنامه دارید؟
تغییرات اساسی در شکل بازی تیم بوجود می‌آید. البته باید حتما تیم را تقویت کنیم. خیلی نیاز داریم تا در بعضی نقاط نفرات جدیدی را جذب کنیم. در پست‌هایی مثل خط دفاع و حمله نیاز به بازیکن داریم. الان اگر در خط دفاع بازیکن ما مصدوم شود، دچار مشکل خواهیم شد.
روی این نفرات فکر کرده‌اید یا انتخابی داشته‌اید؟
هنوز خیر. در حال حاضر فشار خیلی زیاد است. بر اساس اولویت‌ها جلو می‌رویم. الان باید نفرات فعلی را به شرایط مطلوب برسانیم و هنوز فکرمان آزاد نشده است. انشاءا... بعد از این بازی حتما روی این مسائل فکر خواهیم کرد تا در کمترین زمان، بیشترین پیشرفت و تغییر را شاهد باشیم.
چند روزی را هم بدون قرارداد کار کردید و گویا رقم قرارداد شما پائین‌تر از پیش‌بینی‌ها است؟
قرارداد امضاء شد و باشگاه برای ثبت آن اقدام می‌کند. از سوی دیگر ما سال‌ها در پرسپولیس بودیم. پرسپولیس عشق ماست. برای این عشق مشکلی نبود که چند روز هم بدون قرارداد کار کنیم و باز برای همین برای عقد قرارداد سخت نگرفتیم و خیلی راحت به توافق رسیدیم.
گویا قرارداد یک ساله است، فکر می‌کنید در انتهای فصل چه اتفاقی روی خواهد داد؟
امیدواریم آنقدر اتفاق‌های خوب بیفتد که بتوانیم سال‌های بیشتری در خدمت پرسپولیس باشیم.
و هنوز امیدواریم که بتوانید علی کریمی را به فوتبال برگردانید؟
بله که امیدواریم. در حال رایزنی هستم و امیدوارم وی را به شکلی مجاب کنم.
و برای ترکیب همکاران و دستیاران تصمیم‌گیری کردید؟
مواردی را در نظر داریم که در حال حاضر در این خصوص فکر و مطالعه خواهیم داشت.
هواداران می‌توانند تغییرات را از این بازی شاهد باشند؟
هر چند برای رسیدن به نقطه ایده‌آل زمان می‌خواهیم، اما تغییرات مرحله به مرحله خواهد بود و با انگیزه‌ای که در بچه‌ها برای یادگیری می‌بینیم، تغییر را از همین بازی با راه آهن شاهد خواهیم بود.
شما که در سه دهه برای پرسپولیس بازی کردید، بهتر از هر کسی می‌دانید هواداران دنبال دربی هستند و از مربیگری شما خاطره پیروزی سه بر صفر برابر استقلال را در ذهن دارند؟
سال ها با هواداران زندگی کرده‌ام. حساسیت و علایق آنها را خوب می‌شناسم. تا آن زمان تیم شرایط ایده‌آل پیدا می‌کند و یک بازی خوب در دربی را شاهد خواهیم بود و اقتدار پرسپولیس را در بازی با استقلال ثابت می‌کنیم.
در جریان نظرسنجی برنامه 90 هم قرار گرفتید، چه دیدگاهی دارید؟
هیچ دیدگاهی نداریم. ما اینجا هستیم تا همه هواداران را خوشحال کنیم. من هر چه بیشتر کار می‌کنم تا حقانیت خودم و پرسپولیس را ثابت کنم.
روز دوشنبه در جایی با بهمن دهقان که به عنوان نماینده علی دایی شناخته می‌شود و سعید شیرینی دیدار داشتید؟
آقای بهمن دهقان دوست قدیمی من است و با توجه به اینکه همدیگر را در باشگاه دیدیم از این فرصت هم برای رفع سوء تفاهم استفاده کردیم. دیدارم با آقای شیرینی هم برای این بود که با توجه به حضور ایشان در کنار تیم در ادوار قبلی، درباره شرایط آقای پولادی اطلاعاتی گرفتم و چون وقت ظهر بود، ناهاری هم کنار یکدیگر خوردیم.
با هواداران صحبتی دارید؟
نکته کلیدی این است که هواداران صبور باشند، خودشان تشخیص خواهند داد که نوع بازی تیم تغییر خواهد کرد و با حمایت آنها و همت بچه‌ها نتایج خوبی خواهیم گرفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =