نسیم نوشت:

سرلشکر فیروزآبادی در حاشیه مراسم ختم همسر حجت‌الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار نسیم در خصوص اظهارات نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: نتانیاهو سگ هار آمریکایی‌هاست. آمریکا با گیر افتادن در چمبره صهیونیست‌ها همه قدرت خود را در پشتیبانی از اسرائیلی که نماد آن نتانیاهو است گذاشته‌اند و سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط هیچ یک از ملت‌ها شنیده نمی‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر نسیم در خصوص سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آقای روحانی شخصیتی با عقلانیت، سیاست و منش درست است که در نیویورک هم آن را به خرج داد.

وی در ادامه درباره ائتلاف ضد داعش گفت: چون کشورهای غربی را مردم سوریه و عراق از منطقه بیرون رانده بودند دنبال بهانه‌ای برای بازگشت به منطقه بودند.

فیروزآبادی عملکرد ائتلاف ضدداعش را مورد نقد قرار داد و گفت: این کشورها به دلیل آنکه بهانه‌ای برای حضور در منطقه داشته باشند داعش را ساخته و بدین بهانه به کشوری همچون سوریه هجوم آوردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شاهدیم که در حال حاضر زیرساخت‌های سوریه مورد هجوم قرار می‌گیرد و اگر عراقی‌ها هم چشمان خود را ببندند این کشور هم مورد حمله قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: غربی‌ها بدنبال این هستند تا حکومتی مورد پسند آمریکا در سوریه و عراق قرار گیرد و بدین جهت گروهک تروریستی داعش را در منطقه ساخته و مورد حمایت قرار دادند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =